CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 December, 2009

fuh banyak nak di update kui kui kui

Alkisah nya aku agak bz laaa these past few weeks like hectic giler punya wat kije bukan apa sebab aku ada schedule nak balik kpg to settle few things laaaa family matter and what not and reunion with fb geng aku huhuhuhuhuhu so sehari sebelum balik tu mmg aku akan shopping di tanjung dawai utk belikan bekalan belacan laa apa laaa utk bonda tercinta kali ni aku shop utk kawan aku sekali (souvenirs laaa utk depa...)

dekat tanjung dawai tu ni kedai fav aku - location dia terletak wayyyyy before jeti tau...so be on the look out for this shop...bahan dia sume fresh dan kalau korang nak beli apa apa boleh discount saja hik

belacan ni dalam banyak banyak aku selalu beli yg bulat tuh SEDAP OOOOOOO ko letak dalam fridge bertahun pun tak keras wa cakap lu sapa sapa yg aku bagi belacan nih kan kan kan mesti laa MESTI MINTA TOLONG BELIKAN LAGI DAN LAGI DAN LAGI (especially mak aku...giler hari hari makan belacan!!!!)

aku yg tengah concentrate membeli belah (gambo agak kabur si fadz ni mmg rabun ayam hahahahahhaha)... so.... habis satu sessi
d next day tu aku anak branak siap nak balik kampung yahoooooo

menunggu papa bersiap dengan sabar....

okeh susun menyusun mende dalam boot sume kije papa


pose sekali before going off

peace!!!!!

mama n adik

bye bye don and comot - comot still missing sampai ari ni tak balik balik kemana laa agaknya

aksi perasan ala artis gitu hahahahhahahahahaha

since perjalan starts off awal pagi maka kata papa jom ikut jalan lama kita cuci mata huhuhuhu ni lalu kat jambatan merdeka yang baru dan dah jadi 2 lane

first stop di gunung semanggol RNR

jantan macho yg gi toilet pun tak buka spek dia huhuhuhuhu...hik

kuar tol changkat jering dan melalui jalan di mana eh? sudah lupa but cuaca mendung d whole way....

sampai di parit

adik yg boring

sarah yg lapar

singgah di tesco kampar ...actually aku ni selalu kalau nak balik kampung suka bawak bekal so kita boleh stop di mana mana and have picnic laaa so dah benti makan kat satu tempat rekreasi nih (fon tinggal dalam keta so tak amek gambar) sekali makan roti + scrambled eggs dan nasi goreng but macam tak cukup bila lalu kampar nampaklaaa plak tesco benti makan dan beli stok food utk di kunyah dalam keta huhuhuhuhu




dah sampai semenyih time ni tapi semenyih pun jam laaaaaaa lama tul dalam perjalanan kan nearly 11 hours nak sampai semenyih ...ni kes banyak menyinggah and what not laaa kan akhirnya lepak rumah mak aku sampai rumah mimi dalam kul 10 jugak hahahahhahahahhahaha fenat siol

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP