CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

30 November, 2009

ahad kenduri kawin

Ahad dapat jemputan ke kenduri kawin anak cousin fadz kak fauziah (ni famili belah his father side) so kira our niece laaaa (fuh org dah dapat menantu den bilo laaie hik hik hik)....so as usual belah nothern ni kebanyakan kenduri dia separate eating punya arrangement like men on one side and women on another which i highly dislike coz i nak kena pandai pandai carik tempat makan sendiri (hate hate hate) but this arrangement mostly in kedah and part of seberang prai area laaaa tempat lain rasanya okeh kot huhuhuhuhu aku gi penang takde pun ...so as usual aku kena beratur laa ngan anak dara aku dua org then tercangak cangak cari tempat duduk huhuhuhuhu... (selalu kalau camni aku makan cepat cepat sebab tak comfy then tertinjau tinjau carik hubby hik...)... tak amek pun gambar pengantin sebab pengantin dah masuk dalam rumah sanding aku pun maleh nak berebut rebut ngan org yg ramai ramai tuh dan as usual my hubby kalau jumpa cousin mazen or auntie and uncle dia mula arrrrrrr sembang tak tengok bini!!!! mencik ais taus... tapi tak kisah sgt sebenarnya kesian dia bukan selalu dapat jumpa diaorang pun cuma time kenduri jek kan...

mampus dek lawa eh perasan tak abis huhuhuhuhu

tembam eh? kiut for me hehehehehehehe the more tembam the best kui kui kui

faiz yg sentiasa perasan dia handsome (sikit cam papa laa tuh)

cik sarah yg control ayu laaa konon bluekssssss

minah kecik yg tak reti duduk dendiam...






fadz with his cousin nama pon anak mak ngah hik

singgah rumah makteh fadz (adik bapa dia)

singgah rumah toknjang (adik mak dia)

makan sampai licin ya walaupun baru lepas balik rumah kenduri huhuhuhuhu



maknjang fadz yg sentiasa anggun eventhough usia dah cecah 50s huhuhuhuhuhu

nothing left hik hik hik

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP