CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

30 November, 2009

sabtu raya ke 2

So sabtu ada kenduri korban dan akikah rumah mak mertua intan di permatang tinggi C mmg dah janji nak pegi unfortunately fadz ada keje makanya menunggu cik fadz balik pun dah kul 2.30 so bagitau kat intan aku mai lambat sikit sebab fadz keje then kang kalau org ramai tak sempat kita nak borak ke hapa kan? so takpelah kul 3.00 kuar dari rumah ingatkan nak pi rumah intan terus sekali tengok fadz ajak gi rumah paklong mat dia (di bedong jugak) kebetulan paklong ada rumah bedong selalu dia ada kat rumah sg petani...borak lebih kurang dah kul 3.40 (histeria laa si intan antar sms) terpaksalah aku bagitau jalan jem laa hapa padahal hahahahahhaha so kata kat fadz jomlah minah tu dah histeria dah kang lambat sangat plak.... punyalah makan dan borak kat rumah paklong and intan langsung aku tak amek gambar hik hik hik.... rumah paklong mat jamu kuih raya (fuiyo rumah org ada gak kuih raya rumah aku abuk pun tarak hahahahahahaha tak sempat nak gi membeli belah beli kuih tunjuk tunjuk koooo) after makan NASI DAGING yg agak sedap di rumah mak mertua intan maka  fadz pun  kalut nak gi rumah pakndak dia ...sampai sekali tengok rumah pakndak pun wat kenduri kikah cucu dia gak huhuhuhuhu dan kami di paksa makan NASI DAGING LAGI warrrggghhhhh SENGKAK (sendat) perut takleh bangun aku sebab nasi daging rumah makndak adalah tersangat sedapnya huhuhuhuhuhuhu

meriah weyyyy lauk dia sume sedap oooooooo isk isk isk especially air asam dia fuhhhhhh fantastic lepas tu aku anak branak mengeluh takleh bangun hik hik hik


fadz kalau dapat jumpa cousin dia huh tak ingat dunia anyway lama giler dia tak jumpa ngan abg mi nih few years gak sebab abg mi duduk kl if am not mistaken laaaaa kalau silap minta ampun hahahahah

ni tokndak boy (anak anak aku panggil camtu) nampak tak si suraya tah hapa keje dia?

 tengah main apa ngan si kakak yg super tak senonoh dah besar pun perangai still mcm budak kecik juga makanya tinggi gak laaa sore mak dia yg ala ala tarzan pompuan tuh kan.... after selesai solat maghrib terus balik tak larat aku sehari suntuk makan lauk daging mula nak pening kepala huhuhuhuhuhu

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP