CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

30 November, 2009

Jumaat raya HAJI...

Hari jumaat tengah lepak lepak atas katil suddenly ada call TENGOK CALLER ID ima wmc oh apa budak ni nak ni? dia kata nak mai raya rumah aku pagi pagi hik hik hik aku pun ngan suka ati kata mailah ima kui kui kui terus kelam kabut mengejutkan seisi rumah yg masih syok beradu kui kui kui OI OI KEMAS RUMAH ORANG NAK MAI OOOOO KAWAN MAMA (anak anak aku dah selalu kena trick ni so wat derk jek) sekali aku jerkah siap tunjuk fon ni auntie ima baru call okeh cepat cepat hehehehehehehe sian ko IMA takde apa pun jamu ko kacang kacang n pulut + rendang jek kui kui kui malu okeh.... nak goreng bihun pun tak sompek sebab ima tinggal dekat sangat dan aku adalah kaki berborak okeh... air dan segala mende pun anak aku yg siapkan hik hik hik...ima ni real life sgt cantik org dia comel comel jek...wish i am that slim ...huhuhuhuhuhuhu...

after ima balik...

hubby kata isk awai lagi before friday prayers jom kita gi rumah TOKLANG? dekat jek pun rumah toklang 5 minit sampai laaaaaa

papa dok sembang ngan toklang while suraya nyelit cibuk jek budak tuh kan?

abang yg boring cari bahan bacaan takde hikhikhik

ni aiman cucu sulung toklang yg ada masa'alah urat saraf dan dia tak boleh jalan mcm budak biasa kesian tengok aiman nih...tapi walau takleh jalan dan aktif cam org besa but mulut boleh tahan aktif nya huhuhuhuhu

rumah toklang jamu nasi ayam yg super sedap!!!!

su n sarah makan sambil tengok tv ni lah jadik dia hehehehehehehehe so lepak pun dah dekat sampai kul 1 maka papa kata jom balik papa nak gi solat jumaat n dia kata u all lepak jap nanti papa n abang balik kita gi jenjalan ke rumah adik bradik kita (meaning adik bradik his side laaa) kita org pun okeh sekali member balik solat tido tak sedar diri sampai kul 5 muahahahahahhaha so alamatnya malas nak kuar laaa kan huhuhuhuhu...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP