CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 January, 2010

KENDURI ARWAH DI KULIM

So on saturday tu ada kenduri arwah di rumah TOK CIK NA (makcik fadz yang bongsu) dia wat bacaan YASSIN untuk perempuan sahaja so since my hubby ada a bit of kerja nak settle dia ajak pi lambat sikit so aku pun tunggu laaaa ngan anak anak di rumah ngan toya nya ihiks... after 2.30 baru bertolak itupun singgah di berbagai bagai tempat and as usual laaa en fadz sangat suka mengunakan jalan lama yang ada bengkang bengkuk (kan unrealised dream of becoming a rally race driver tu so boleh laaa dia koner baring and what not di jalan jalan tersebut) biasa it took us less than an hour to reach rumah cik na but since the rally race driver  guna jalan tah hapa hapa aku pun tak faham maka dekat kul 5 gak baru reach rumah cik na adoi penat dan mual duduk dalam kereta lama lama dan kebetulan time kami sampai tu bacaan yasin pun dah selesai dan acara makan telah bermula....ALHAMDULLILAH SORT OF CAM LANGKAH KANAN LAAA kan ihiks as usual...hubby kalau jumpa adik bradik dia mula laaa wat cite merapu tah hapa hapa dia tu layan pic entry jeklah eh? after habis kenduri tinggal FAMILY AKU, CIK NA, TOKLANG DAN TOK TAM itupun kecoh like hapa kan...

baju purple CIK NA, tudung oren NANA ANAK TOKLANG, tudung hitam is TOK TAM GIRL AND tudung oren tepi tu TOKLANG GIRL...sume adik beradik mak mertua aku ARWAH HAJJAH AISYAH

baju itam itu hubby NANA dan sebelah dia TOK TAM BOY sedang mendengar cite merapu yang di TORAK OLEH EN FADZ

tukang karut kalau cite ngan aksi aksi sekali sungguh kelakar org ini

my son yang pipi maintain TEMBAM huhuhuhuhuhu

mcm mcm kuih tak larat makan nasi plak lauk udang besar besar fuhhhhhhhh sendat tak larat jalan hik hik hik so tapau bawa balik (SENANG IDUP AKU TAKYAH MASAK KAN)

fuh concentrate ko makan tak tengok kiri kanan dah hik hik hik..... balik tu singgah di TESCO BARU SP di bakar arang untuk shopping serba sikit barang aku yang dah abis sempat gak rembat few things utk make up aku YEAY then barang sekolah yang still tak beli laaaa kan (sekali mama tumpang gak beli barang merapu uhuhuhuhuhuhu) .... bila balik sampai rumah still ada barang yang tak beli lagi (INI LAAA AKIBAT DIA BILA GI BELI BARANG TAK TULIS LIST so....sendiri mau ingatlah next time) ..

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP