CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 January, 2010

Lepak with anak before start sekolah

Di area kedah, kelantan and terengganu sekolah akan start pada hari ahad bersamaan 3/1/2010 so after groceries shopping and what not...bawa laaa d 3 stooges tu lepak lepak kan on 1/1/2010 ingat nak gi kfc ke hapa tapi as usual laaa org terlalu ramai and am too lazy to queue and what not so nampak kat NASHMIR dekat tesco tu tak berapa ramai org so belanja bebudak makan kat situ jeklah tapi rasa yang lebih lebih makan is BAPA BUDAK ITU EHEM MAKANYA takpelah kan aku kalau laki aku lagi gemuks dari aku lagi aku suka takdelah aku nampak gemuk sensorang kan kan kan ahaks.... layan pic entry jeklah eh

budak kecik ni tak padan jek badan dia bila dia ODER 2 roti canai tau...abis plak tuh kebulur ke anak aku nih?




teheheheheheheheh amek gambar si kecik tengah makan ngan concentrate nyaaaaa lenkali mama belanja makan best sikit eh....INSYA'ALLAH...tahun ni belajar pandai pandai eh bebudak rajin sikit wat ulangkaji especially to NUR SARAH AQ'EELAH u PMR tahun ni so i really hope u will get better results than ur brother did ihiks.... oh ya lupa plak nak wish

HAPPY NEW YEAR 2010 may all ur wish will comes true and hopefully u'll be blessed always

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP