CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 January, 2010

MAC AND CHEESE!!!!

Hik... lama giler tak wat mac n cheese ...anak anak mmg suka makan but en fadz is not particularly liking things with milk in them so jarang wat kecuali lasagna tu hentam sampai tak hingat la plak padahal ada milk jugak... so bawah ni cara cara wat mac n cheese sempoi style aku yang malas nih....

aku letak bahan dia ayam, cendawan, cili merah/hijau (actually guna capsicum lagi best dah takde hik) dan bawang bawangan laaaa

rebus mac secara biasa letak olive oil dan garam sedikit toskan

air rebusan itu disimpan dan taruh tepi sekejap

so masukkan air rebusan itu kedalam bahan yang digoreng tadi

cendawan campur di basuh bersih dan toskan

as usual aku ngelat dengan mengunakan vono mushroom pack kali ni aku letak dua pack jek

bahan sampingan butter, cheese dan susu

sementara itu panaskan oven pada 200c for about 10 minit


maaf dua gambar ini tiada kena mengena ngan makan cuma aku letak gambar aku ngan faiz masa baby dan sue dan cousin dia aiman atas oven itu hahahahhahahahha

setelah dimasukkan cendawan masukkan vono dan susu dan cheese itu kacau sekejap dah pekat tutup api

atas mac tadi taburkan cream cheese sikit sikit

letakkan plak kuah yang dimasak tadi dan potongan daun bawang

burn for about 20 minit huhuhuhuhuhu

siap untuk dimakan yummy.....

ingat nak makan lagi malangnya.... tinggal banyak ni jek sungguh kijam bebudak itu... huhuhuhuhu

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP