CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 February, 2010

Bz giler huhuhuhuhu

Semenjak saya di naikkan pangkat ini saya semakin sibuk like badak air berlari lari menuju ke air nak pi berendam sebab kepanasan hahahahahhahahaha saya tak sempat nak buat apa apa pada blog saya ini so ia akan terbiar for few days baru saya ada masa jenguk ...bz kan kan kan? anyway saya will be under probation for about 2 1/2 months (hik cepat giler sebab saya adalah efisien orangnya maka nya kan) after that i will be confirmed together with a new salary raise and what not laaaaa so wish me all the best and moga keje yang membebani ku ini akan berkurangan (penat minda and jiwa beb... besar pangkat besar tanggungjawab nanges......) so pada sesiapa nak amek bekalan as usual pls pls letak notification kat chat or sms me or email me at haslinarazali726@hotmail.com iye? maaf kalau lambat respon saya hanya masa sekejap sekejap jek kat fb hahahahahahahhaha

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP