CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 February, 2010

TITI HAYUN - YAN

On monday takde aktivit apa just duduk rumah one whole day sebab ada cousin bertuah aku kata nak datang tapi sampai lebam tunggu pun tak datang so fadz ajak gi piknik hari selasa (since rabu aku dah start keje kan)
insert muka boring tunggu mamat tuh
yelah before going somewhere of course laa kan kena cek apa yang patut
destinasi kali ini ke titi hayun di daerah yan yang terletak di kaki gunung jerai huhuhuhu
3 stooges jek yang mandi aku maleh aaaaa nak tukar baju sume susah
mandi, makan, mandi then makan some more huhuhuhuhu
papa ngantuk laaa mama tolong tengok sume eh papa nak lelap sejam dua huhuhuhu
on d way balik saja laki aku singgah ke pantai murni ...pantai dia selut so takleh mandi then air tengah pasang some more panas lagi fuiyooooooo
on d way balik singgah beli air nira dan cuka nira sedap ooooooooooooooooo slurrrpppssss hingga ke titisan terakhir....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP