CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 February, 2010

I am a collector!!! hik

What do i meant when i mentioned that i'm a collector? hik nope am not collecting rare and expensive stuff like art work or pinggan mangkuk or cars or anyting that people usually collects laaaaaa i collect menda yang i suka guna i buy lot's of them like there's no tommorow donno why sometimes even i myself puzzled with my obsession of having this stuff around me as if besok menda ni sume goes out of stock hahahahahahaha dasat kan?
aku suka
collect berus gigi bukan apa kalau ada sapa tersesat ke hapa datang rumah dan tumpang tido so kalau terlupa bawa berus gigi boleh aku sedekah satu hahahahahahaha sebenarnya kalau laki aku tau aku ada banyak berus gigi camni sure kena marah punya huhuhuhuhu tah bila nak guna asiklah membeli hik (ayang minta ampun eh? i suka membazir tak tau kenapa padahal membazir itu perangai setan)
lagi satu aku suka collect mask muka eeeeee pantang jumpa mula aaaa membeli pakai nya seminggu sekali jek ni belum habis lagi yang ada kat rumah aku stok up lagi huhuhuhuhuhuhu
aku sangat suka barangan jenama MISTINE dari korea ni sebab barang dia sume elok either bb cream dia or loose powder dia opppsss hari tu aku ada nampak 2 way cake dia since aku takmo laa tamak kan more towards takmo kena marah dan bebel maka aku tak laa beli lagi takpe ku nak habiskan yang sedang aku guna kan sekarang nih hik
be nice ni untuk kegunaan pompuan sahaja mmg aku suka beli berbagai bagai jenis dia ada 4 different types tak silap aku sekarang ni aku tolong kengkawan aku beli sebab mmg kekal wangi hik
ubat KETIS ni mmg aku guna dah bertahun tak pernah beli yang lain ada few of my frens yang sudah mula suka dan mmg minta aku tolong belikan every few months sebab depa sekali beli 2 huhuhuhuhuhu bagus ni tak busuk dan penting ketiak tak hitam malah bertambah putih and boleh laa wat iklan pakai baju takde lengan and angkat tangan tinggi tinggi while bye bye sesapa laaa hik kata kawan aku dia pakai within a week hitam kat ketiak dia hilang alhamdullilah (hurmmm tak pernah la plak ketiak aku hitam so takleh imagine hahahahahahahha)
smooth e ni mmg i lap lap lap sebab kalau ada jerawat now no more kena picit ke hapa kan just sapu a bit then dia pecah sendiri dan kesan hitam itu akan hilang dalam masa seminggu (kawan aku suka gak yang ni selalu kirim beli huhuhuhuhuhu) tengah terpikir laa nak xtra charge laa kat depa hik
bb cream aku mmg berlambak sekali aku beli mmg aku xtra utk aku sendiri dalam 3-4 kotak kadang kawan or sedara minta beli aku bagi aaaaaaaa huhuhuhuhu bagus tau dia cepat kering and tak capuk tak kira kulit u whatever kaler dia absorb cantik jek a fren of mine before this ada jerawat batu cam hapa sekarang ni dah licin kulit dia dan mmg pembeli setia barang ini every month huhuhuhuhu yang bangga rasanya adik aku sendiri laa bila anak dia sendiri panggil dia kakak (eeee tak kose tau ...)
smooth e ni ada 2 size so kengkawan and sedara selalu minta tolong beli yang ciput tu jek sebab yang ciput tu pun dah berapa harga dia barang baik kan.... huhuhuhuhuhu so far inilah barang yang aku sangat suka and will never ever change

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP