CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

01 February, 2010

Jalan jalan cari pasai from m'sia to siam

on d way cuaca adalah sangat baik but i'm sooooo late already see the time it's 3.30pm kedai nak pi beli barang tu tutup kul 6.00pm aiyo sempat ke nih? feluh sikit dia tutup on sunday ...
sebelum tu tukar duit di sini depan sekolah changloon tu ada kedai money changer dia nya signboard warna biru tu uncle tu bagi good rate but last week it was 9.67 for 100baht against our RM
reach kompleks kastam BKH huhuhuhuhu
as usual first 7E encountered mesti beli in coffee aarrrrggghhhh refreshing
finally reach hatyai around 6 habislah kedai auntie yang jual barang tu tutup kul 6 then baru teringat oooo SIAM kan lambat sejam dari kita so ample time lagi hik
muka muka fenat hik
nasib baik masa lalu kat tempat parking ni ada kosong satu alhamdullilah kalau tak mau round 10X belum tentu dapat parking lagi huhuhuhu especially hari ni sabtu malam minggu so ultra jam laaaa bandar hatyai
before heading to hatyai kita orang dan booked siap siap bilik di danok sebab malam fadz ada meeting ngan biz partner dia di danok sooo after fadz goes off on his meeting aku pun mandi siap dan ym ngan kengkawan
bekalan yang dibeli untuk dikunyah sebab nanti boring kan
fads reach hotel around 3.30 am bawa balik ayam goreng my fav as if laa tau aku teringin sangat nak makan ayam goreng hurmmmm ada sixth sense ke mamat nih?
during my recent excursions jumpa loose powder same brand bb cream yang aku dok pakai tu so aku try laa beli hik hik hik
kata hubby aku lagi glowing dan gebus aku pakai yey....suka suka suka
after kuar of course a must stop kat bkh free duti zon kan membeli segala mende alah yang dipesan oleh 3 orang budak yang tinggal itu (bodek mahhhhhh hik)
on d way home terpaku dengan kebesaran ALLAH nampak gunung jerai dari jauh
sorting out barang barang yang di oder oleh kengkawan
di packing oleh en fadz ngan penuh dedikasi hik hik hik....ya allah kengkawan kalau koram ada masaalah nak buka packaging yang expected sampai esok korang maafkan aku eh dan kalau nak marah sila marah en fadz yang sungguh dedikasi itu huhuhuhuhuhu ooo aku harap aku tak mix up ur things hahahahahaha hopefully sampai ke rightful owner dengan selamat insya'allah

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP