CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 March, 2010

jalan jalan tinggal laki dan anak anak huhuhuhu

wokeh ni cite pasal trip aku baru baru ni.... padat ooooo itinerary aku itew makanya.....
ni kat tesco beli barang makan dulu because senang kan lagipun lambat lagi time nak naik bas hik...
sopan sangat lah bersaya saya ni eh...okeh trip hari jumaat dapat bas malam kul 11.45mlm co durian burung bas tu plak ada lambang kc besar besar warna kuning ..bas agak selesa 3 seater (ofcourse saya yg supan ini duduk sensorang laa kan)... tunggu punya tunggu last last bas bertolak kul 12.00 tengah malam sambil melambai lambai pada suami dan anak anak tercinta...rasa nak nanges sikit sebab nampak suraya kesat kesat air mata dengan tangan sob sob sob... trauma gak sebab aku dah lama GILER TAK NAIK BAS (ni kes manja laa nak pi mana sume en fadz yang hantar kan...) bas benti 2x then arrived at jalan duta tol about 5.20 am masa tu aku dah janji ngan geng aku (TQ puan ayang...muahs muahs muahs) nak pick up kat situ sebab dia tinggal subang bestari.... agak kelakar aku rasa sebab dia bagi jalan kat lori treler suruh lalu dulu then that lori horn bertalu talu was a bit like WHAT THE hell? kan aku kata kat ayang probably wanted to say tq ke hapa laa tu bila lalu tempat gelap baru discovered OOOOO LAMPU HEADLIGHT TAK PASANG KO hahahahhahahaha buka buka lampu nyaris nak langgar hanjing la plak kui kui kui ...sampai rumah ayang abt 6 something kan lepak jap after subuh dengkur aku tido becoz aku takleh tido langsung dalam bas sebab mamat bangla yang 2 org tido sebelah aku tu dengkur kuat satu bas siol.....bangun tido kul 9 lepak bekfast bihun dan kuih muih serta sandwich yang super sedap (ooo pandai maid ayang kak siti masak...) so kita org pun off to the mall utk lepak kat must have memori koner utk pekena 3 layer tea yang super sedap...
suasana makan minum di memori koner hik....after that biasalah borak cam hapa singgah kat tempat keje ayang di perkim utk solat
aku, G, aisyah anak g and ayang... puan ayang ni big boss di perkim...
sessi lepak dalam bilik TUN MAHATHIR hua hua hua.... lawa ofis dia...
ahaks....ni kira must see geng mmg kita nak wat every year must at least gather 2 kali but this time tak cukup kaki (puan ene tak dapat datang sob sob sob) tapi while jumpa kita still teringat kat dia always and dok kata what is ene doing rite now ... takpe geng next time laa eh...nak jumpa pun susah aku duduk kedah while si ene plak dok terengganu...ayang mmg kat shah alam while si G kat bestari jaya saja(dulu di kenali sebagai BATANG BERJUNTAI) ahaks....
lawa kan couch ni? i berkenan giler....especially yang ada button tu...
wall cabinet ni pun lawa FADZ wat satu utk i letak my books sume hik...
after that lepak di one utama....ingat nak main boling but the alley full laaa the whole day so just lepak tengok org main...after that masuk tengok wayang ...ingat nak tengok ALICE but unfortunately tiket full dan yang ada pun kul 9 isk isk isk pukul berapa nak balik kan so tengok PERCY JACKSON best gak cite dia kelakar dan mystical huhuhuhuhu... arrived home that nite after lepak makan lagi lepas wayang about 10 (ohhh aku tumpang tido umah ayang semalam hik...best lepak rumah dia...anak dia sume comel dan keletah) borak lagi sampai kul 12 something then aku realised i'm sleep deprived so masuk tido laaa dulu....

END OF PART 1 FOR THE FIRST DAY DATED 13 OF MAC 2010 huhuhuhu

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP