CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 March, 2010

siri jalan jalan tinggal laki and anak anak part 2

the next day plak.... pagi dah bangun kuar pegi PLAZA LOW YAT cari barang before that makan kat COFFEE BEAN BRUNCH then baru cari barang ...ada org pesan wireless mouse and i got myself a new fon huhuhuhuhu (ada org belanja thks...to that someone.... much much appreciated...)

it's a SONY ERICCSON c903 comel and kiut hik hik hik more gadgets than a swiss knife army still trying to adjust the 5 mp camera to my liking huhuhuhuhu...

mouse yang aku beli tuhhhh huhuhuhu warna biru tapi best giler mouse dia guna bluetooth... setelah berjalan one whole day sesat sampai ke berjaya times square (kan sebelah saja) maka i bid goodbye to my fren and off to my hometown hik arrived kampung pun around 5++ nearly six dah masa tu ...mom was so happy to see me albeit a bit dissapointed that her fav son in law and cucus tak balik sekali hik...aku kata saja girls saja hangout so sarah and faiz sume ada tuition takkan nak letgo plak kan so papa have to stay back to monitor laa mende tu (sesekali takpe maaaaa....) borak til late in the nite...the next day off to settle arwah duan epf and what not (tak setel gak kena balik lagi sekali some other time donno when aiyo.....)

si qisya anak kecik tini dah besar dah comel lak tu baru 2 bulan tapi pandai borak huhuhuhu leka melayan si kenit...
si pizam my bro yang keje as a chef di restoran tepi sungai semenyih belakang econsave sebelah futsal are (mak ko panjang eh explanation)
si pijam melayan si qisha ni masa aku nak balik amek tiket bas hik dan singgah di epf (bangunan epf kajang tu sebelah bas station dia...)
insert muka aku yang tak berapa nak happy nak balik tak puas borak ngan mak hik
my mom yang tak berapa happy antar aku balik hahahahahahaha
my youngest sis tini ngan anak sulung dia faslah ...yep my sis tini ada 2 anak u....
stesen bas kajang...
dalam bas dah on the way kata bus jalan 7.30 tapi tunggu punya tunggu pukul 8.05 pm gak baru bertolak ceh....teraniaya naik bas ni ETIKA dia tipu aku kata turun di sungai petani tapi haram..... benti di puduraya collect org then jalan duta then benti di hentian gunung semanggol lama giler sebab kena tukar bas aiyoh kesudahan aku sampai di sungai petani dari pukul 8 tuh kan kan kan nearly 4 am tau...nanges duduk dalam bas lelama.... glad to see my family again....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP