CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 April, 2010

Fadzli accident jeng jeng jeng

Semalam berlaku satu kebakaran yang amat dahsyat di BEDONG huhuhuhuhu punyalah dahsyat sampai letupan dari kedai itu mengegarkan rumah ku  inilah serba sikit gambar yang dapat aku tangkap masa tu ....
tinggi api dia dalam kejadian tersebut 6 rumah kedai hangus kesian betul mereka katanya punca kebakaran bermula dari kedai tayar huhuhuhuhu.... dan dalam kejadian ini juga satu tragedi telah menimpa suami kesayangan ku itu
huhuhuhu dia nak pi tengok kebakaran tu malangnya dia tak prasan yang paip bomba tu melintang tengah jalan sebab jalan tu gelap by the time dia nampak dah terlambat dia brek pun tak sempat dah tergolek jatuh ngan scoot aku ...maka verlubang laaa kaki dia...ingatkan sikit tapi sebenarnya agak dalam luka itu dan tak boleh jahit sebab dah berlubang kulit dan isi bahagian itu sudah hilang huhuhuhuhu..kena marah sepasal sebab tak terus pegi hospital lepas jatuh....yg aku risau sesangat ialah bila darah tak berhenti henti mengalir aiyo....
scoot ku yang tak berdosa itu hilang cover, lampu besar, brek belah kiri dan no plate bahagian depan tapi yang penting ialah laki aku ok tak kisahlah motor cacat pun kan hehehehehehehhe

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP