CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 April, 2010

Something happened.....

Apakah? hik .... takde apa...saja jek ...nak bagitau ni free promo utk astro (kot kot sapa dari astro ada baca bagilah sikit kat aku hahahahahahahha pehtu kata free huhuhuhuhu) saya sangat suka ch mustika 131~133 itew bagi saya ch tersebut adalah sgt super fun dan best!!!! tak rugi amek ooooo especially ch 132 ada byk drama tempatan yang kelakar giler like ...JODOH OH JODOH or BAGI BALIK JANDAKU ni yang terbaru ADNAN SEMPIT the series hik hik hik... CHAPALRELA dan mcm mcm laaa lepas tu dia ada rerun of old series cam MALCOM IN THE MIDDLE laaa KING OF QUEENS (antara my most fav series laaaa) SO ...kalau koram tak beli lagi kan ch ni beli laaa tak rugi...ch 131 ada mcm mcm movie kadang yang baru main kat ABO dah ada kat sini huhuhuhuhu....
ooh oh hari tu aku ada nampak satu kes ngan gigi palsu (couldn't remember what but it was kinda funny so it's stuck in my head like forever huhuhuhu) lepas tu aku teringat few incidents yang happened dekat aku berkaitan ngan gigi palsu ni.... the first 2 incident happened with the same person laaaa okeh....
1. orangnya ...miss x ...let her be anynomous okeh kang tak pasal aku kena sue hik hik hik minah ni dulu bestie cousin aku alang iza so dia duduk belakang rumah acik aku ...one day while we were in a bus going somewhere we were sitting side by side laa dalam bas tu and she was telling me something really funny and she was laughing so hard (i remember i tak brapa nak faham story dia tu okeh so was looking at her with this kinda stupid confused look) and when suddenly pop out comes her fake teeth and landed on her lap... at this time she was gaping with horror while i was laughing my 'a.....s' off hahahahhahahahahahha
2. org yang sama ... miss x....pegi kenduri so makan ratah lauk hari tu amek ayam goreng banyak sekali tengah kusyuk makan tetiba dengar bunyi 'TING....' mcm tulang jatuh pinggan bila tengok betul betul rupanya gigi miss x dia gigit ayam tu rakus sgt sampai gigi dia terpelanting kuar dan jatuh dalam pinggan ...aku dan kawan benti makan sebab gelak mcm nak guling guling atas tanah hahahahahhahahahahahaha
3. incident yang last ni ....ada a bit EWWWWWWWWWWWW factor laaa tapi laki aku paling suka kalau dia ingat balik.... it happened in 1995 masa aku baru balik dari hospital selepas melahirkan NUR SARAH hik hik hik.... so aku ni jenis mmg suka minum kopi (tapi instant kopi laaaa don't like the serbuk stuff) so aku pun bancuh laaaa dalam satu tupperware ni (tinggi siol tamak nak minum banyak hahahahahaha) elok aku dah minum nak habis balik laa my arwah brother DUAN dia tanya eh akak napa ko pakai bekas tu? aku tanya balik napa? takde salah apa? dia kata...YA ALLAH AKAK bekas tu kan ayah guna untuk rendam gigi palsu dia tiap tiap malam......(MUNTAH OKEH.... ) laki aku guling guling atas lantai gelakkan aku huhuhuhuhu....

itulah serba sedikit kisah aku dengan GIGI PALSU huhuhuhu...pls note hari ni aku agak senang maka update laa serba sikit cite merapu aku muahahahahhahahahha have a nice day everybody enjoy your weekend... don't forget enjoy your family .... sebab masa itu berlalu dengan begitu pantas tetiba anak anak dan hubby dah besar dan nampak tua sikit....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP