CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 July, 2010

Kek lime yoghurt and new modem!!!

apa kena mengena kek dan broadband? takde apa saja nak selit jek cite dia hahahahahhahahaha aku ni mmg suka sgt makan yoghurt watever perisa mmg i loike...so setelah meng google d resepi sana sini i found one that is so simple and tak leceh nak buat lagipun bahan bahan dia sempoi giler so aku pun masak ... suruh my son SI FAIZ beli yoghurt plain but takde so kata kat dia ameklah perisa apa 2 unfortunately mamat itew pegi amek 2 perisa berlainan satu manggo and satu lagi blueberry ...aku pun sambil mengeluh hentam sajalah labu huhuhuhuhu SIB BAIK SEDAP....lepas bakar as usual tak menyempat nak tunggu mende tu sejuk makan panas panas langkah kanan la plak my HUBBY balik pun makan memula dia nak rasa sikit jek tau sebab aku tak pernah lagi bake yoghurt kek ni ...sekali kan tak mention pun sedap ke hapa but asik suruh potong lagi sekeping sekeping sampai few times pehtu dah beberapa hari baru dia bagitau...eh kek yoghurt u tu kan sebenarnya SANGAT SEDAP lenkali buat lagi eh? huh hari tu tak mention pun saja jek kasi gua hangat hati kan? ingat nak slash off dari buku resepi aku aka scrap book of cooking by me kih kih kih...tapi nampaknya akan termasuk dalam most fav cake of all time laaa resepi nih hik hik hik....
Ada org tu kan....dia bukan takde duit tapi dia adalah sangat kedesssssssssssssssssss tahi hidung masin hari tu modem rosak kan.... standardlah mende alah tu pun dah cecah 2 tahun opkos laaa kan so aku pun pergilah usha usha modem baru so kalau aku nak beli baru most of them are priced RM199.00 above so my hubby tanya kawan dia sorang tuh mana nak dpt yang murah murah kalu boleh RM100.00 ke bawah...boleh fren dia kata ada tapi secondhand laaa u nak ke? tapi kena queue laaaa gila tunggu sampai 2 bulan ko meneneh sib baiklah ada reta syarikat boleh gak guna sambil sambil tapi cite dia berebuts laa kan huhuhuhu siap majuk majuk lagi selalunya yang majuk tu AKU kan kan kan sekali the fren call up kata ada baru punya never use sebab mamat tu dapat free minta RM100.00 jek so dengan segera laa pi amek so semenjak itu PUAN lina dan EN fadz tak pernah lagi bergaduh masam muka WAKAKAKKAKAKA over jek...okeh roger and out enuf for today aku merapu till later...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP