CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 August, 2010

Mandi manda di titi hayun huhuhu

Yang bermandi dan manda itu EN FADZ dan kawannya EN RAZIF huhuhuhu kesnya aku nak kuar pi groceries shopping tetiba kawan fadz call up kata singgah lah kebun dia di YAN tu amek pisang huhuhuhu so instead of going to TESCO kita terus gi YAN (puas tawaf gunung jerai huhuhuhu) sekali sampai borak punya borak aku kata jomsssssssss gerak lambat ni kang tak sempat nak masak utk berbuka aiyoooooooo... sekali jantan tu kata panaslah nak mandi sungai jap (titi hayun betul betul dekat dgn kebun si razif tu so apa lagi jadi budak kecik laa dua org takde org langsung huhuhuhu)
Sepanjang jalan lalu kat kampung org jalan clear dan bersih
Masjid yan  and gambar lagi satu ni actually nak amek gambar air terjun yang tinggi dari puncak tu tapi tak berapa nak nampak kah kah kah
Kebun razif ada mcm mcm
haaaaaaaaaaaaaa sapa kenai ni buah apa? ni lah buah pokok getah while we were sitting there dengar bunyi buah getah pecah dan jatuh...teringat nostalgia dulu dulu masa kecik kutip buah getah utk main
mcm mcm spesis rama rama kat situ berbagai kaler tapi aku manage amek gambar satu jek sebab terlalu aktif dan aku pun posa hari panas terik plak ...
TITI HAYUN dekat sgt dgn kebuh razif so singgah sekejap mmg takde org langsung
tetiba si fadz tengah mandi ada sorang budak anak sapa mai join sekali rupanya bapa dia tertido kat satu batu besar disini arrrrrrrrrghhh mmg nampak mcm best jek aku agak bengang sebab aku tak tau laa dia nak mandi sungai ..(fadz mmg ada tinggal segala mcm baju spare dalam keta)
fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh rasa dingin jek air dia bila aku celup kaki ....


CHOP nak bagitau sebab melayan si FADZ MANDI SUNGAI sampai tak sempat gi beli groceries...angin aku...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP