CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 August, 2010

Hari ke 4 pose

Salam sejahtera.... cepat je masa berlalu kan? pejam celik pejam celik aaaaa lagi 26 hari nak raya...the excitement nak raya tu di rasakan oleh anak anak yang asik membebel nak beli baju raya kaler apa, kasut raya tumit tinggi bertali, subang, rantai dan bermacam macam lagi yang mama dia manage to ignore MAKE DONNO  for the time being sebab sibuk giler keje kan...imagine aku ni kira sort of the most VVIP person in this CO dan kalau laaaaaa aku cuti hatta sehari pun dah chaos makanya cuba korang imagine kalau aku cuti 10 hari 10 malam? hehehehehehehehe so banyak keje nak kena setel dahlah bulan pose ni aku balik awal sejam (aku sorang jek tau org len keje cam besa...brapa banyak bos aku sayang kat aku? kih kih kih) anywho... for the past few days of pose mmg masak simple simple jek...pari masak asam pedas, sambal sadin sume tak sempat amek gambar becoz kelam kabut cuma semalam aku agak rileks dan baru sempat laa amek gambar makanan yang di masak dan disediakan sendiri oleh CHEF LINA huhuhuhuhuhu
manage gentel karipap ..bhn inti dah siap cuma buat pastri jek (tukang gentel ramai) oooo kerat dua sebab kalau sebiji ngap cepat habis ngaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

terlebih bekalan dan stok petai (ada org sedekah alhamdullilah...org tu tak makan petai adakah? rugi tul) so buat dua version satu sambal ikan bilis dan satu lagi sambal udang ...melampau tak? kahkahkah

sebab udang terlebih dan banyak hari dah dalam fridge makanya nak ngabiskan stok udang itu sementara nak gi beli stok baru kita masak gulai rebung udang kih kih kih.... so hari ni ingat nak try puding roti laaaaa and another badge of karipap kot sebab inti dia ada balance lagi...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP