CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 September, 2010

Raya events and what not

Okeh...salam koram kalau koram tak suka baca cite sedih sila tinggal kan blog aku ni sebab aku nak cite kenapa aku takde baju raya sob sob sob....semuanya bermula bila EN FADZ sgtlah sibuk dgn project site nya hinggakan kekadang tak balik dan totally lepak di site projectnya itu... so dia promise katanya takpelah u kan suka beli baju kat metro kajang nanti kita balik kita singgah beli kat situlah....waaaaaaaaaa happynya aku surelah kan baju kat situ lawa lawa dan murah jugaklah bagi aku ..

Sekali tu masa on day way balik tu EN FADZ mcm demam dan sakit satu badan sampaikan kami kena berenti berkali kali sebab bagi dia tido and what not KASIHAN SUNGGUH so sampai kat rumah nijah dia terus terbaring for 3 days dari hari sampai tu sampai laa raya ke 2 huhuhuhuhu so baju raya ke mana nasib baik aku teringat nak bawa spare baju kurung kalau tak raya pakai skirt la aku....
masa raya masak mcm mcm...ngan rendang ayamnya....daging/paru/hati lembu nya dan yg paling aku takleh benti makan is sambal jawa mak aku sgtlah sedapnya perggggggggghhh
raya hari jumaat kan? so pagi raya aku, mak dan amer ke kubur arwah ayah dan adik ku yg telah lama meninggalkan kami....sebab jumaat so ingat after friday prayer nak pi raya but ramai la plak sedara mara berkunjung sudahnya aku, mak, amer dan aiman anak nijah cuma dapat pi beraya pada pukul 5 petang gitew tapi sume rumah makcik aku pergi kecuali makmok sebab dia buat openhouse second raya huhuhuhu
byk rumah aku pi but rumah makngah jek aku amek gambar sebab aku betul betul takde mood nak raya

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP