CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 September, 2010

Salam ....warrrrgggghhhh lama tak update blog...

Hehehehehehehehe sibuk giler aku lately.... bukan apa dengan keje yang ditinggalkan selama seminggu and what not adui................ letih aku nak mengejarnya yang bestnya time aku cuti kurang plak kes masuk dah aku balik pergggggggggggggggghhhh tetiba menimbun kes sampai aku pun tak nampak meja aku dek penuhnya dengan segala mak nenek file dan mcm mcm pesanan pihak penaja yang ditinggalkan selama aku bercuti kan....okeh menyambung semasa raya tahun ni.... raya kedua aku finally met the 2 most close frens yang dah tak jumpa nearly 15 years perggggggggggh last time aku jumpa sham is when we were working together in hitachi and eddie was when dia ada stop over in alor setar year n years back....lama dah aku rasa dekat 10 tahun ...fortunately for me bila aku ni tak berenti bagi fadz makan segala mak nenek sup dari sup ketam ke sup ayam ke sup tulang (ehem yg demam tu makan kurang ye org yang tak demam lak lebih lebih) huhuhuhuhu oppppppppppppppps bukan aku tapi org len laaa hehehehehehhehehe so alhamdullilah pada raya ke dua tu my hubby sihat dan boleh bangun and drive keta and what not....so layan laa gambar pertemuan 3 kawan baik yang lama terpisah hehehehehehehe



 the best thing is eddie is a guy who can be good frens with my hubby....we are most kamceng in hitachi i was in the HR dept while eddie was in transport sham is in GA section tapi kamceng macam hapa even masa kita org dah kawin still goes to lunch together siap bawa bekal cili api la mcm mcm and eddie mmg selalu lepak rumah aku huhuhuhuhu sham plak sebab before aku kawin dia bukan saja satu dept ngan aku but she's also my housemate jadi kita mmg tau hati budi masing masing dah bertahun mencari baru jumpa huhuhuhu sekarang masing masing dah benti dari hitachi...eddie terbang sana terbang sini with MAS while sham keje di klia as a secretary while me tercampak jauh di KEDAH muahahahhahahahaha tak larat gelak jumpa dua org ni mmg kelakar dan giler giler tak berubah...ehem kata anak dara sham yang lawa lawa tu auntie lina tu mcm budak budak kan asik gelak jek isk... malus ais taus..... habis balik dari rumah eddie singgah kajang ingat nak rembat baju raya dah jumpa dan dah chop but sebab tamak haloba kan mencari cari lagi tang lain sekali en FADZ kata lapar lah so kita org pi makan kat SATAY HAJI SAMURI...huhuhuhu

sedap........... hingga tak terkata rindu betul nak makan satay kat kajang i especially love the kuah kacang with sambal atas tu..........perggghhhhhhhh jgn cite pasal daging yang besar dan juicy dan tender and mcm mcm lagi slurrrrrrrrrrrpppssss
makan satay punya pasal aku berlari nak pergi kedai baju aku nak beli tu sekali tengok dah tutup!!!!!!!!!!! what? tutup at 9 pm? isk isk isk sambil geleng kepala .... tak dapat beli lagi....

2 doa saya sentiasa cun huuu:

Sal Abdul Rahman

selamat hari raya kak lina ;)

boleh ye sal panggil akak sbb rasanya sal ni mentah sgt dari segi umur compare to kak lina kan?

sangat terliur nye bile tgk entry makanan sbb ape saje yg kak lina masak nampak mabelesss!!!

lina

selamat hari raya to you too my dear ah ah laaaaa dah pangkat hakak pun kah kah kah aisey itulah bahananya jadi cam aku ni suka experiment dan modify ikut selera sendiri kih kih kih

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP