CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 October, 2010

ke oversea....

 Jeng jeng jeng trip ke oversea selalunya take less than 2 hours kah kah kah sebab rumah aku ngan sempadan THAILAND tu hanya lah about 140km jek huhuhuhuhu so selalunya tak sampai 2 jam sampailah ke BKH and DANOK - entrypoint THAILAND so bila sampai JITRA setelah tukar duit and what not aku kelaparan so ajak FADZ singgah makan di kedai D SAMILA huhuhuhuhu
aku makan nasi goreng cina - setap oooooo
EN FADZ makan nasi goreng kerabu - pun setap juga (sambil makan aku punya aku cilok gak nasi dia sikit sikit muahahahahahahahha) 
sampai changloon 
nak bawa keta sendiri masuk beli laa insurance dulu murah jek tak sampai 10 hinggit beli utk seminggu punya 
kedai insurance tu terletak sebelah kiri betul betul sebelum masuk ke POS IMIGRESEN BKH  
pilih FADZ jgn tak pilih huhuhuhu kat sana barangan murah and sangat berbagai varieties ... 
 dah lama pakai collagen serum dia sekali saja la try beli cleanser jenama ni plak isk sekali pakai jek esok tu terus muka berseri seri ...i loike nyesal tak beli dari dulu huhuhuhuhu...
so guna together gether laaaa huhuhuhuhu 
jumpa lak product jenama mistine - rembat lagi utk test ...aku ni sort of mcm bahan ujikaji laa sesuai kat aku so aku recommend kat org len kah kah kah kalau aku pi aku tolonglah belikan ...hik... so far jenama ni sgt memuaskan hati aku...aku dok pakai bb cream, compact powder dan loose powder dia so ni saja try beli losen badan, odoran, pencuci wanita dah pakai 2 hari rasanya next time pi nak beli laa jenama ni punya barang semuanya bagus bagus...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP