CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 October, 2010

Makanan lagi....

 Salam korang...as you know aku ni mmg laaa kuat makan huhuhuhu hari tu dok berangan eh bila laa nak wat ketupat palas and makan ngan rendang ke gulai kari ayam ke or something similar siap terliur sorang sorang tetiba time balik kija anak aku info MAKLANG FADZ yang baik ati itu telah menghantar ketupat dan serunding pergggggggggggggggghhh mcm ada sixth sense la plak maklang dia nih kih kih kih itu namanya rezeki dari ALLAH so bersyukur byk byk dapat gak merasa ketupat itu....
 haruslah ada jagung baru sedap......
serunding daging yg super sedap mungkin maklang beli kot sebab i don't think she has the time to do this kih kih kih mekasih maklang sgt sgt menghargainya... 

 as usual EN FADZ bila kija sampai lewat malam bila time balik for sure ajak aku kuar jalan jalan dating dua org ...
di sp ada nasi lemak yg mmg fames iaitu nasi lemak cinta sayang...super sedap dan super murah kih kih kih... dia buka sampai lewat pagi ni time aku dan hubby beli dah kul 1.30 pagi nih...kedai ni yang dekat nasmir area tesco lama tuh.... 

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP