CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

01 October, 2010

Masak masak time raya

Tahun ni famili MANCHET (BFF FADZ) datang lepak rumah (famili dia laa nak konvoi ikut aku balik tu) baguskan si FADZ tak korek telinga MANCHET kata aku tunggu kelian kat BATU GAJAH yg laki aku dengar KG GAJAH fuiyooooooooooooo jauh ooooooo dua dua tempat tu dah kena pusing and terlajak jauh akhirnya bertemu juga di depan balai polis BERUAS ngeh ngeh ngeh.... so malam tu famili dia tido umah aku ... esok bekfast aku masak 2 jenis masakan ...bihun goreng and nasi lemak but famili dia makan bihun jek and bagus gak aku masak nasi lemak sebab lepas tu famili HASHIM plak mai (hashim sama sekolah ngan my hubby and sama keje ngan kita org di HITACHI samalah manchet pun dulu keje HITACHI gak kah kah kah)....
tuan tanah agak sibuk masak dan buat mcm mcm hambek gambar pun tak sempat hik hik hik
tahun ni ALHAMDULLILAH dahlah jumpa ramai geng lama then ramai gak org datang rumah hari tu masa my cousin INTAN call up kata nak mai aku yg pemalas ni just buah bihun/mi sup jek pehtu aku teringat bebudak dok minta ciskek kan so bakar laa ciskek this time aku buat crust dia tebal sikit super duper sedap kih kih kih...(intan yang tak suka cis tu makan sampai licin aku ingat nak test jek sekali licin gak sepotong huhuhuhu siap megah megah plak balik semenyih cite pasal ciskek ku itu vaaaaaaaaaaaa)
memula byk ni jek kan? 
pehtu sekian terima kasih napalah tak perabih buang terus? huhuhuhuhu i know my hubby dan anak anak sgt suka makan but takleh wat selalu sebab kadar kolesterol sgtlah tinggi kih kih kih



lepas tu PUAN ZURA plak kata nak mai so buat lagi bihun/mi sup kah kah kah (nampak nar tahap kemalasan aku kan?) tapi buat kek cis/yoghurt/choc ni ...actually kan ...hik aku modify sikit resepi ni last time aku buat marble ciskek kan tapi hari tu cis aku tinggal ciput jek nak pi beli adalah tidak sekali kali kerana ketiadaan EN FADZ tidak membolehkan aku pi kedai bakeri yang terletak di SP itew makanya aku fikir takpelah aku tambah yoghurt 2 cawan tuh kah kah kah boleh laa tahan sedap dia huhuhuhu...

ni gambar famili INTAN and cousin EN FADZ iaitu EN ZAMZURI yang datang serentak tengah syok depa makan bihun abis...huhuhuhu sib baik ada lagi bihun hik...hurm gambar org len yang datang tak amek plak ni kes leka beborak laaa nih hurmmmmmmmmmmmmmmm.....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP