CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 November, 2010

Suruh org jimat tapi DIA....

Salam korang.... dah minum petang ke? hik...okeh aku ngaku aku mmg fanatic bab bab makan ni bukan apa mak aku dari kecik dah train aku waktu makan proper is what (no wonder aku membesar dengan jayanya) kalau korang tengok aku sure korang kata aku kuat makan (sebab gemuk woooooo) tapi sebenarnya i just maintained je makan portion i yang amalkan dari dulu cuma i accept the fact that as we grew more mature (cewahhhh takmo kata ''T.....................") hehehehehehehe our metabolic rate has slowed down a bit (in my kes a lot laaa) since aku pun satu dulu rajin exercise kan sekarang ni takdo dahhhhhh ehhhh lari tajuk sudah... anywho.... ada org tu ....kat rumah tu dialah yang PALINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNG tua hehehehehehhehe dia suka membebel tau kata kat semua org di rumah jgn membazir kalau buka air tu jimat jimat sikit tengok bil air dah cecah 30.00 hinggit huhuhuhu ...tengok tb tu save save sikit bil dah cecah 160.00 (eh way kurang dari dulu dulu 220.00) dan mcm mcm laaa kaedahnya suruh jimat...

hari tu dia membebel kat CIK SARAH sebab menurut kata dia CIK SARAH basuh pinggan dengan cara yang amat membazir air...katanya air tu tadah letak dalam bekas then amek air tu sikit sikit bilas and what not laaa (ya panjang dia membebel) terkedu laaa CIK SARAH di sinki itu dengan muka berbulu sangat hehehehehehe sekali kan...............

hari ni nak basuh pinggan and masak tengok air kat sinki takde ...eh kenapa ni? takkan potong air tak bagitau kot...selalu ada laaa flyer kata catuan air la mende laaa kan napa eh? after much investigation and what not rupanya ada seorang insan tu lepas mandi kan....lupa nak tutup air so air dalam bilik air tu melimpah limpah keluar dari pukul 9.00 pagi tadi sampailah pukul 2.00 ptg tadi (time aku balik lunch) sampai kering air dalam tangki okeh.... pehtu tadi dengarlah CIK SARAH plak membebel....PAPA tu pandai jek suruh org jimat tu jimat ni dia sendiri tu ..... (excuse me ini adalah kali ke 2 mende ini berlaku) hehehehehehe so renung renungkan laaaa

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP