CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 November, 2010

Sepanjang cuti sekolah ...

Salam korang.... dah start pening kepala ke anak anak cuti sekolah? anak anak tanya tak soklan cepuemas kat korang ...yang berbunyi lebih kurang sikit mcm ni.....
CUTI SEKOLAH NI KITA TAK PI HOLIDAY MANA MANA KE? uhuks....!!!!
So instead of giving them any answer or indicating that i heard the question above, i gave them a list.... oh jgn salah paham bukan list ..SILA TICK MANA KAMU NAK PERGI...bukan bukan .... kalau kamu pikir begitu kamu adalah sadly mistaken...but LIST OF THINGS TO DO DURING SCHOOL HOLIDAY hahahahahahha byk ooooo aktiviti selain dari aktiviti sekolah tu sume...i challenge my kids to grew our own vegetables since aku nak bertukar ke VEGETARIAN bukan transformer tapi .... semalam masa my first day eating vegetables kan....adalah soklan dari suara sumbang bertanya begini....APAKAH BAHAN DALAM BELACAN? bukankah udang? so still mama bukan lah true vegetarian....PEMSAM...nanges .... cerewet laaa pulok.... huhuhuhu sebab depa rajin buat keje aku upahlah makan kek butter sempoi yang super moist huhuhuhuhu sedap betul tak jemu makan just nice jek tahap gebu, lembab dan segala galanya huhuhu tapi lupa amek dari blog sapa adoi ai.... isk isk isk...nantilah kalau jumpa aku letak link dia hehehehehehehhe
dah siap di gaul 
bakar pada 170 for 60 min.... 
org pertama yg potong dan makan.... huh... 

apalah dosa tortoise ini....kecik sungguh binatang nya tapi bekas dia sangatlah besar.... lepas tu TUAN DIA cik sue sangatlah malas nak monitor binatang ni padahal sebelum pergi beli dah buat janji dah akan jaga baik baik...akan mcm mcm laaa janji pelesu dia ...sekarang ni kena bising cam hapa baru dia tengok binatang yang dia tergolek golek nak pi beli ni....nasib ko beli ngan duit ko sendiri kalau duit aku mmg aku minta balik tau.... 
 Heran heran bila lately CIK SUE asik luka... luka sana ...luka sini .... tak tengok pun sebab aku takleh tengok darah rasa ngeri menusuk seluruh tubuh huhuhuhuhu antara sebab kenapa aku tak apply jadi doctor so bila aku luka plak kan...baru aku perasan ooooo dia nak buat tampal tampal jek kot? kat mana? dahi ke? bila investigate dan tanya tang mana yang hang luka tu....katanya dah sembuh.....nanges okeh.... sebab yang tinggal hanyalah kotak kosong sahaja ini pun discovered sebab aku yang terluka...dan a bit HAMPA isk isk isk next time beli yang biasa saja laaaa

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP