CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 December, 2010

Muka macam singa

Damn....
Hari ni satu malaysia cuti tapi AKU?
aku kena keje dengan dedikasi.... walau dalam hati ada duri dan penuh rasa tak ikhlas dan sakit ati
tapi nak buat mcm mana...keje di service industri mmg kena utamakan customer...whatever it is CUSTOMER FIRST AND CUSTOMER IS ALWAYS RIGHT...right? no.....
my hubby outstation these few days...ada keje di mrsm pelis... so yuran sekolah anak anak sume dah settle but but.... barang keperluan sekolah tak beli lagi....
anak yang bongsu tanya soklan....MAMA N PAPA TAU TAK AHAD NI KITA ORG DAH START SEKOLAH? aku cuma mampu angguk angguk kepala jek...urusan pembayaran yuran dan lain lain sume abang faiz yang tolong setel...mama dan papa too bz...tak sempat nak selit sekejap...sebab apa muka mcm singa? sebab aku dapat tau esok pun aku kena keje juga.................. eeeeeeeeeee nak buat aduan kat labour office camni...sakit hati okeh...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP