CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 January, 2011

Cite kelakar... hari ahad

Jumaat kan cuti satu malaya? okeh aku lupa kalau cuti since belah kedah ni hari sekolah start hari ahad maka of courselah cuti itu akan di brought forward maka ahad itew adalah CUTI tapi mak yang pandai ini telah hilang ingatan!!!!!! bila mana anak anak excited nak pegi sekolah dan mak nya telah bye bye alangkah terperanjat nya bila nampak budak bertiga itu tetiba balik ke rumah semula 1/2 jam kemudian.... ahahahahhaha rupa rupanya yang pergi sekolah adalah mereka ber tiga semata mata dan seorang makcik yang keje di kantin sahaja yang pergi ke sekolah...mereka berempat telah di halau balik secara BERHEMAH oleh pak guard di sekolah masing masing....

okeh anak anak muncung ngan aku... salah aku ke? mana aku tau kan? ahahahahahha aku rasa aku tak salah sama sekali...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP