CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

07 December, 2010

The past few days....

Salam koram...cewah the past few days has been bz bz bz for me even on MAAL HIJRAH aku kena keja!!! sentap tak? sentap hati mak nak hehehehehehehe .... ok dokie on sat hari tu EN FADZ ajak pi tengok anak kawan dia kawin...katanya he'll be back soon tapi soon soon dia pun pukul 4.30pm baru sampai rumah ....nasib baik kenduri kendara belah northern ni most of the tuan rumah jemputannya dari kul 12.00 ke 6.00 ptg kalu tak? haruslah lopong kan itupun by the time we've arrived at 5.00pm org dah start kemas kemas and what not but we certainly are a bit lucky coz lauk baru sampai huhuhuhuhuhu


Right after kenduri pi beli barang barang groceries and aku mmg mencari toner becoz toner aku dah abis pehtu adalah baca review yang sangat baik tentang toner di FACE SHOP so aku pun ajak EN FADZ singgah di VILLAGE MALL sp since kat situ ada satu kedai FS gitew kan F.Y.I tengah ada sales ni semuanya ada discount heheheheheheheh sila berkejaran to your nearest FS eh? isk should have minta lebih lagi free gifts kan? promo free free jek kih kih kih

 niat nak beli TONER SAHAJA!!! hik
loves this toner bau dia sedap soft jek then pakai pun takdelah tegang ke hapa muka ni just nice and soft jek hehehehehehehe even EN FADZ pun asik jek tumpang.... 

 actually 2 items above datang dalam package...tengah sales ada 2 items going for 19.00 rm aku select yang ni becoz as usual aku kan gila masker muka makanya.....
usha usha tanya takde mende free ke sis? dia suruh aku try infinite foundation ni katanya pakai sikit jek and sangat bagus....hik..
 sekarang ni anak anak tengah suka makan SAMBAL BELACAN tapi jenis goreng punya ala ala nogori sembilan punya stail laaaa so bahan bahannya " cili (aku campur cili besar dan cili api), bawang besar potong nipis, bawang putih ketuk sikit, belacan...
 gorengkan bahan itu sekali dah agak agak layu dan naik bau
tumbuk dan tambahkan garam, gula dan air limau or asam jawa.... layanssssssssssss....

 haishhhh nampak kat blog si SALMIA biasalah kedengkian melanda maka terus bergegas beli bahan bahan hehehehehehe dan buat....



errrrrrrrrrrrrr gambar siap takde sebab dah ABIS boleh? hehehehehehehehee buat malam nak tido bangun pi keje tak jengah pun dalam fridge nak amek gambar (kes lambat giler pi keje) balik tengok mangkuk dah licin... huhuhuhuhu next time will try to take laaaa very d sedap....

2 doa saya sentiasa cun huuu:

Sal Abdul Rahman

amboih soping kak lina heheh..sambal belacan tu macam mabelesss! err..tu puding kek gulung ke??

lina

eh eh baru notis aku tak taruh pun aku buat apa hahahahahha trifle laa sal hik finish productnya tak sempat amek huhuhuhu

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP