CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 December, 2010

PULUT...

Salam korang...apa lak tetiba pasal pulut ni kan? ihiks...nak bagitau...PULUT is myabsolute most fav food in the WORLD!!!! hehehehehehe buatlah apa pun ngan pulut ni aku TAKKAN boleh resist pulut kuning, ketupat pulut ke, wajik ke (belah sini org panggil pulut kacau...imagine muka blur aku time m.i.l aku tanya nak makan pulut kacau tak? sgt blur okeh mcm muka patrick dalam rancangan SPONGEBOB SQUAREPANT!!!) huhuhuhu apa apa dari pulut mmg aku suka kuih koci ke, onde onde ke, apa apa laaa that's why laa i think i like the mochi balls condiment dia ada a bit mcm kuih pulut hehehehehehe

 dia ada 3 perasa sebenarnya tapi aku selalu jumpa yang mango or pandan jek...stoberi tu susah tul nak jumpa isk isk isk
luarnya di saluti a fine dust of sugar lekat habis putih tangan 
dalam ada ice cream vanilla....... drools.....
memula ingat nak buat badak berendam tau...dah siap inti sume then baru teringat...EH rumah aku mana aku pengukus? ahahahahhahahaha pehtu tukar laaa buat puteri mandi ni sempoi jek kan? gentel gentel tepung pulut tu then rebus pehtu tuang inti kelapa tu atas dia...sedap juga bebudak pun suka sampai depa dok ulang makan dan rebus sendiri 2-3 x huhuhuhu
 masa groceries shopping hari tu nampak EN FADZ BELI MENDE NI SUME hurmmm dah tau dah mesti nak makan salad laaa tu.....
 salad aku byk gak bahan dia...2 jenis cili(besar dan api) bawang besar dan putih ptg halus, gaul dgn minyak zaitun, garam, gula, air limau a bit hehehehehehhe
 utk kasi umpphh aku tambah sambal ni layans....
 final touches dia letak laa sayur apa yang suka makan then tambah cream cheese dan mayo
cara hidangannya mcm ni hehehehehehehehe selamat en fadz makan

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP