CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 December, 2010

My fav things

Salam koram.... sihat ke? kalau sihat baguslah... hik... sekarang ni hidup aku lebih senang, tenang dan tak terlalu kelam kabut...WHY? sebab anak anak dah berdikari...sekarang ni aku tak laaa kelam kabut masak lunch ke hapa ke sebab anak anak dah pandai uruskan ...aku balik lunch jap lagi just solat, mandi dan makan takyah kelam kabut turun nak masak itu masak ini so...aku cuma masak weekend or mende yang depa request sebab depa tak pandai masak hehehehehehhehe
my ten year old princess... masak apa eh? jeng jeng jeng 
dia goreng kangkung belacan, sambal belacan and ayam masak kicap!!! not bad for a 10 year old cooking... good job

ini hand lotion fav aku..bau dia sangat sedap mmg aku sapu pagi petang siang malam...takmo tangan kedut and kasar maaa hehehehehehhe lotion ni brand GARDEN OF LOVE mmg aku tak jumpa belah malaysia ni sebab aku beli ni pun kat HATYAI hehehehehehehe dah nak abis isk bila nak beli stock nih? 
semalam masak kek milo....sebab apa masak kek milo? sebab koko abis so instead of koko aku letak milo + nescafe a bit...kata anak anak sangat sedap okeh sebab dia moist dan gebu that's why takde gambar selepas di bakar sebab dah abis... hehehhehehehe pehtu baru teringat bukan aku ada beli ke choc emulco can put also maaaa isk...tepuk dahi sendiri...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP