CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 December, 2010

Itu ini here and there kih kih kih kih

Salam korang....how did you spent ur weekends? arrrr jalan jalan? aku dengki okeh... sebab... sebab aku tak pi jalan mana mana pun ada pun kuar beli groceries jek oh oh aku tengah suka makan MOCHI BALLS hehehehehehehe my EN FADZ ni dia seorang yang suka try test cuba and what not laaa masa memula tengok mende ni aku rasa kan mcm ala ala MENDE LAAA jantan ni beli lepas tu bila tengok dia makan pehtu dia kata "ISK TAK SEDAPNYA U TAK PAYAH MAKANLAH" aku for sure terkinja kinja laa nak makan kan sebab kalau dia kata cengitu maknanya dia tamak nak makan sorang huhuhuhuhuhu... rupa mochi balls tu mcm ni laaa sekarang ni aku rasa ketagih okeh
ohhh yummy yummy in my tummy i will go and stock u up in my fridge okeh hehehehehe

Selepas itu as usual laaa bila ada bahan yang dibeli haruslah di masak antara mende yang di masak ialah jeng jeng jeng
mi kari atas permintaan sekian lama...maafkan mama anak anak mama sangatlah ROPLAH JINGGA nak masak mende yang ada segala macam mak nenek ni tapi dah tertunai kan? okehlah tu huhuhuhu





as usual bila keluar segala gula laaa whisker laaa nak buat kek laa tu kali ni aku yang super duper malas telah membuat kek butter yang moist sahaja hehehehehehehehe sedap di makan sewaktu panas gitew kan and last but not least





DAN seperti biasa bila EN FADZ membawa balik segala cha cha, gula merah dan segala mak nenek teringin nak makan pengat laa tu ...mencik layankan ajelah huhuhuhuhu....
i just figured out my hubby mmg suka makan mende mende manisan ni tu sebab kat rumah ada segala jajan and what not utk munching...tapi montster kat rumah tu pun (termasuk mak monster) kuat munching jugaklah so kadang beli tu dgn niat kot ada sesapa sesat datang rumah but kadang tetamu datang rumah tak jamu apa pun sebab dah HABIS muahahahahahhahaha (gelak ngan evil sekali) so sapa datang rumah sekarang yang ada hanyalah MAMEE...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP