CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 December, 2010

Ye i know....

Salam koram, aku sgt faham bila my beloved hubby beli bahan bahan seperti butter meaning dia nak makan kek or kalau dia beli something wanting to eat that thing sometimes bini sengal dia kena figure out what the heck he wanted me to do with those things? hik pehtu bila tak buat kan.... dia akan tanya soklan camni ...' EH U NAMPAK TAK I ADA BELI BUTTER DALAM FRIDGE?" huhuhuhu aku angguk angguk kata ' ADA ...NAPA?" hik mcm ala ala blur laa konon kuang kuang kuang....actually kan dah lama dia beli mende ni baru hari ni aku buat ...padahal took me less than 1/2 hour kalau nak buat pun saja ....M lebih
 bila dia beli sagu, gula melaka dan gula batu mmg laaa dia nak makan pengat sagu
 campur dengan jagung hik....aku tak buat .... semalam dia gi beli sambil makan kata isk sedapnya kalau masak sendiri...sengal tak?
so hari ni aku masaklah untuk dia 1 PERIUK BESAR tau...bukan makan jek boleh mandi sekali tau... 
tadi nampak gambar kat blog UMI  dia letak gambar rack dia hik dia gantung segala piuk la mende aku letak mende mende ni jek hehehehehhe MAAF KAN DAPUR YANG SUPER SEPAH ITU...

2 doa saya sentiasa cun huuu:

Diyanazman

sungguh berhemah your hubby kalau nak makan belikan ingredients... kalau laki aku.. hmm hampeh! gula melaka tu hapa pun mungkin dia taktau

lina

hahahahahhaha most men mmg mcm hubby u pun diyana kih kih kih

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP