CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 January, 2011

I'm a prankster....

Salam kengkawan.... eh apa tajuk controversy a prankster la plak kan? tapi seingat ingat aku dari tahap aku boleh mengingat laaa hik aku ni mmg suka kenakan org ...(i got that from my late father...my aunties always inform me that i'm the exact replica of my late father when he was young..huk huk huk) sekali dengan loyar buruk nya hik... sampai kadang my hubby pun tension sebab dia tak tau wether i'm serious about something or i'm doing a prank...huhuhuhu ingat tahun ni nak ubah laa perangai...takmo laaa kenakan org lagi... tapi kadang the naughtiness side of me kuar juga dan kadang aku akan kena juga dia punya backlash tu kan like the other day...i hantar sms kepada few of my frens and families member....the sms read as " EEE GERAM TAU ASIK KENTOT JE DARI TADI...BUSUK LAK TU" so aku akan dapat reaction yang berbagai bagai dari kawan dan famili member tu ...tapi agak teraniaya bila my pren si AYANG tertinggal fon dia kat ofis sebab tengah charging and pesan kat asst dia pls cek kot ada important sms kan dan agak teraniaya bila asst dia baca aku punya sms tu!!!!! PEMSAM....

lepas tu...part kenakan anak anak jgn cite laaa dari tipu depa yang kawan mama nak mai (tujuan supaya depa kemas rumah) sampailah tunggu papa kita nak pi somewhere (isk ingat balik kesian juga kan anak anak aku? kenapalah depa dapat mama tak senonoh mcm aku?) hik


hari tu aku nak pi draw duit ...depan rumah jek tak jauh pun but aku tak suka aaa pi sorang sorang (rashes tau) 1. sebab nak pi kena lalu kedai makan cina yang ada di kiri kanan jalan tu org ramai selalu 2. sebab kena lintas jalan 3. sebab aku draw duit tu dari kedai minyak lagilaaa aku rashes kan pi sensorang hik... aku ingat kalau aku jalan tak sampai 2 minit sampai laaa saja aaa kan ...so aku kata kat anak anak...oi sapa nak ikut mama pi sg petani naik bas jom siap!!! maka kelam kabut laaa budak 3 org tu siap bagai nak rak kan
sebab mak depa takkan keluar rumah unless pi shopping bawa laa beg ni siap siap kot kotlah no plastic day ke hapa kan?
budak dua org ni siap sempoi jek sebab memandangkan akan naik bas saja katanya time ni sarah tak abis make up lagi...setelah itu berjalan kaki laa kami ke depan tepi jalan tu then aku kata...mama kena draw duit jap sebab duit takde muahahahahahahha lepas tu belanja makan icecream
yum yum lama tak makan icecream ni....sedap kan? hik lepas beli ice cream depa tanya laaa takkan nak makan icecream masa tunggu bas? so aku pun terus concentrate balik ke rumah dengan budak 3 org tu berpandangan sesama sendiri dan tertanya tanya (dalam hati kot mesti kata what the 'h....l'? mak dia nih) hik... aku kata takdelah mama nak ajak koram teman draw duit jek kah kah kah
ohhhh gelinya hati kami mama buat lawak rupanya....sentap eh? hik so since rasa bersalah la plak dahlah depa bertiga dah lama tak pi mana mana sebab papa sibuk maka mama have pujuk pujuk laa kan dahlah tak berkawan ngan org len kawan dengan depa jek kat rumah hehehehehhe so aku masak
nasi lemak lauk sambal sotong kering and kangkung goreng hik 
then still rasa BERSALAH buatlah pizza plak hehehehehhehe



0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP