CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

01 February, 2011

Bila berlagak mcm PANDAI makanya....

Salam korang.... sihat? aku sihat rasanya hehehehehehe...cuma rindu sikit dengan EN FADZ yang berada jauh di mata tapi dekat sangat di HATI huhuhuhuhu... hari tu groceries shopping kan...pehtu dalam list ada laa tulis shampoo habis...since shampoo aku tu kena extra special sikit maka beriya iya laaa aku dan en fadz membelek satu satu syampoo itu....setelah belek dan mcm faham laaa agaknya tulisan tu dan confirm itu syampoo... maka kami pun balik laa rumah....

tiba di rumah EN FADZ laaa org yang tak sabar sabar nak guna syampoo itu.... tetiba dengar jeritan dia dari bilik air...aku pun jenguk dan tanya....napa SAYANG? what happen? syampoo pedih masuk mata ke?

jawapan yang diterima....napa syampoo ni tak berbuih langsung? setelah belek lagi buat kali ke 20 nya maka baru tau rupa rupanya bukan syampoo daaaaaaaaaaaaaaa tapi...
ia adalah conditioner untuk rambut yang berwarna ye encik encik dan puan puan....sekian terimakasih hehehehehehe


0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP