CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 January, 2011

When FADZ at home

Salam koram, bila EN FADZ ada di rumah maka saya dan anak anak akan sedaya upaya sediakan masakan kegemaran beliau...hehehehehehe antara makanan kegemaran nya ialah;
dia sangat suka makan karipap sekali masak 20 biji dia punya ... kadang ration untuk anak anak pun dia hentam juga...pernah sekali dia balik aku tengok penuh satu plastik karipap pelbagai rasa huhuhuhu 
hari tu dia tanya u masak apa hari ni...(kononnya dia tak balik laa sebab tak sempat) so aku kata i masak rendang daging jek.... few hours after that dia sampai and tanya ada lagi ke rendang? dia sgt suka rendang hijau ala NOGORI SEMBILAN hehehehehehe

and as usual... bila balik akan ada sessi minum minum teh and makan tengah malam
 teh tarik for me and nescafe tarik for EN FADZ gila kafein sungguh ini orang!!!
eleh ala ala malu KUCING gitew kan
mekasih fadz u tinggalkan mcm mcm bekalan snack and makanan tak mendatangkan faedah yang u tau i sangat suka hehehehehehe... 
mekasih juga untuk piuk nasi yang baru itu...saya sangat suka okeh.... muaxxxxxx... mekasih for all the pre ANNIE WEAR SARI gifts tu yang u dok bagi tu...terharu sangat...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP