CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 January, 2011

Catch up on the last few days....

Untuk kelihatan like THIS.....
walau BESPREN aku berbulu tengok sebab interframe muka jek ahak ahak ahak
dan walau EN FADZ kata ''i don't get it...u makeup tapi mcm tak pakai makeup!!!" PEDULI APA AKU
aku kena guna mende-mendi ni
1. eye mo...sgt penting bagi mata yang bersinar sinar dengan cahaya yang keimanan gitew kan?
2. etude house .. mineral base ...bagus ni bila pakai muka nampak glowing then bila nak sapu bb cream ke lepas pakai jadi whatever kita nak tampal next mcm easy application gitew
3. mistine ..bb cream...untuk merawat dan menampak kan muka ala ala gebus
4. mistine ..2 way powder... to set up the face... hehehehehehe
5. eyeliner .. aku tak suka pakai pensel yang kena korek pakai sharpener tu so aku for sure beli yang pusing pusing tu mcm silky girl ke atau cyber colors ke
6. maybelline ..mascara jenis ni mmg aku suka sebab dia tahan lama dan harga agak murah  
7. etude house ... lip tint... bila pakai rasa moist jek and i love them sweet smell tak laa overpowering ke hapa
8. last but not least ...for the time being..am using RADA ... lip gloss


0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP