CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 February, 2011

One week round up (edisi all in one)

Okeh hari tu pi QBMALL ada sales di Jusco. So pergilah membeli belah ngan gumbiranya (tak tau napa kalau time shopping aku akan dilanda rasa gumbira yang tak terhingga hehehehehhe) ... anyway...beli laaa mcm mcm then dah lama giler tak pi qbmall rupanya depa declare no plastic day everyday hurmmmmm hampeh tul...aku tak tau plak tapi kalau beli 100 above ada dia bagi that brown paper bag tu kan... tapi mende kecik boleh laa masuk...
aku belikan few item utk en fadz since dia duduk jauh ni kan...beli laa folding mattress kat dia since tempat dia tido (dia tumpang office kawan dia nak save budget katanya hehehehehhe office kawan dia tu pun kosong jek) so aku tengok rega dia 49.90... sekali beli punya beli aku cek balik aku notice that folding mattress depa key in as 69.90 so tanyalah budak cashier tu .. napa u charge i 69.90? mende tu punya price tag 49.90...wahhhhhhhhhhhh lama giler depa nak cek n nak confirm n nak minta authorisation from their superior sampai sebabkan aku that cashier kena tutup for nearly 40 minit...boleh? laki aku dah berbulu dah ... sabar jeklah...but..they finally reimburse the 20.00 hinggit back to me together with an apology takpelah so teruskan perjalanan....
aku dari dulu mmg nak beli dvd player sebab yang ada kat rumah tu dah jahanam... since aku dah buang ch movie anak aku memekak laa tak dapat tengok cite tu cite ni kan so aku kata takpelah jom pi beli dvd player ...cari punya cari en fadz berkenan laaaa jenis yang ada hdmi (free hdmi wayar plak) rega dia 299.90 so tunggu punya tunggu dia punya sales person tu kononnya sgt bz 3 org sales pi layan 1 couple jek aku tengok aku pun naik fed up dan masa tu nak maghrib so kata kat fadz mohlah chao tunggu mcm kita takde duit nak beli make donno jek bukan nak tanya ke hapa .. malas aku nak lodge complaint ..
NASIB BAIK TAK BELI KAT JUSCO...
sebab the next day tu aku pi groceries shopping kat tesco jumpa exactly the same dvd player but only for 249.90 ... pergh ada hikmah dia aku tak beli kat jusco kan? save 50 hinggit tu ...
inilah dvd playernya hehehehhehe mmg clearer and sharper pictures bukan tu jek sound dia pun agak menarik sampai aku kena tutup telinga ala ala surround gitew... murahkan? masa aku test kat tesco tu rupanya ada satu abang tu dok perati dan terus tanya budak sales tu berapa eh harga dia dan aku nampak dia pi beli juga...(eeee tiru i tak kose tau kah kah kah)
dengan ini aku nak declare bahawa mi sedap mmg sedap sampai aku rasa mcm ketagih plak nak makan isk... letak daun ketum ke haaa? sedap oooo anak anak aku pun suka makan but aku hadkan 2 minggu sekali jek makan mende ni so depa sgt looking forward laa nak makan hehehehehhe (byk makan mende segera ni tak baik untuk otak so kena limitlah kan walau suka camna pun kalau ikut hati mau hari hari layan!!!)
kenapakah roti itu berlubang begitu? agak perfect kan bentuk simetrinya? ahaks...ni laa gelagat en fadz yang tak ingin kita lihat... kalau aku makan apa apa sure nak share pehtu dia punya share tu mcm ni laa jadi dia...sakit ati tak? sakit kan? aku gigit yg tepi tu dia pi lipat pehtu gigit tengah tengah mcm ni pehtu paksa aku makan...geram tau...
KALAU en fadz di rumah maka rajinlah aku baking bagai sebab dia suka sgt makan desserts so semalam buat kek yoghurt yang di letak jem anggur... jem ni di tabur sesudu teh gitew gitew tak campur sekali ..kek ni kurang manis sebab aku guna brown sugar so bila sesekali ko tergigit part yang ada jem tu perggghhh rasa dia sgt mengancam okeh dengan moist dia lagi definitely kek fav laki aku laa (aku tengok dia takleh benti makan...) ni yang aku rajin masak ni... 
dan tadaaaaaaaaaaaaaa walau dah dapat beg tangan baru tapi..... tak sama kaler la plak ngan kasut kan kan kan? hint hint...sayang either kena beli kasut itam or handbag sama kasut baru hik... beg ni dipilih oleh en fadz so masa aku tengah tunggu sales girl tu isi resit dia tetiba ada sorang kakak ni kata... adik tolong baca tengok dia ada discount berapa then jenama apa... sebab dia tak pakai spek...boleh? aku tak kisah sebab dia panggil aku ADIK!! pehtu aku tanya dia akak nak beli brand apa? sini sume bum equipment jek... dia kata dia nak beli bonia...so aku tarik tangan dia tunjuk dia ke arah bonia punya product ..hik baik tak aku? baikkan? panjang giler ko entri lantaklah ...bye....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP