CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 February, 2011

When i was young...

Tada..... when i was young and growing up i asked my mother what would i be? would i be pretty? would i be rich? Here what's she said to me....QUE SERA SERA what ever will be will be the future not ours to be QUE SERA SERA what will be will be hehehhehehehehehe okeh thru FB aku jumpa all sort of friends ... kawan yang lama terpisah.... kawan baru yang tak boleh dipisahkan....adik bradik dan sedara mara huhuhuhu... bila terjumpa ngan geng duduk kem dulu (kata anak askar hehehehehe) tetiba dia bagi gambar time zaman tadika dulu dulu mak aihhhhhhhhhhhhhhhhh dia masih simpan gambar gambar centu? aku tau mak aku sure ada simpan punya tapi mak aku tu dia kadang kedesssssssssss sikit nak bagi org tengok gambar lama lama donno why hehehehehehhe... oh aku ada amek gambar yang kawan aku tag aku tu...punyalah lama aku kawan ngan dia kan?
aaaaa ce korang teka aku mana satu? clue dia aku lain dari org lain ...am the only person yang pakai reben rambut dan pegang saputangan (donno why my mom obses ngan sapu tangan tu sampai aku pun obses gak bagi kat anak anak untuk depa bawa gi sekolah hehehehehehe) masa ni ada pertunjukan fesyen dan aku diberikan no 7 sampai sekarang aku tak tau sapa menang ...best friend aku yang duduk tengah baju seksi tu warna gelap baju dia kih kih kih...so bila aku balik ngan no 7 di baju mak aku tanya...

mak : lina ko dapat no berapa?
aku : 7 mak
mak : eh kenapa dapat no 7? puas mak pikir fesyen dan jahit baju ko then mak rasa baju ko outstanding sebab jahit sendiri
aku : isk mak ni dah sampai sekolah pukul 7 haruslah dapat no 7 kan?
mak aku garuk kepala then kata ooooo org yang dapat no 1 tu sebab dia gi sekolah pukul 1 pagi ke? hehehehehhehehe (sangat logik ke jawapan aku?)

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP