CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 March, 2011

Rancangan Adik adikku

Gambar kredit to Berita Harian


Salam korang, ehem korang tengok tak rancangan ni? Sebenarnya aku tak berapa minat rancangan realiti ni tapi yang ni aku terpaksa tengok sebab 2 org finalis yang memenangi tempat Pertama dan Kedua iaitu Munir dan Fasiha adalah rakan sekolah Cik Sue huhuhuhuhu waaaaaaaaa semangat aku tengok si Fasiha berpidato setiap point2 yg diberi adalah sangat sangat menarik (walau terdengar sore sumbang dik sue kata tak best laaa boring laaaa hehehehehehe) tapi aku menitis air mata okeh dengar bahasnya itu.
Manakala Munir pula the only peserta yang datang bersama propnya dengan babynya dengan mayatnya huhuhuhu mmg layak menanglah kedua dua mereka ... okeh aku tumpang bangga sebab mereka sama sama sekolah dengan Cik sue hehehehehehehe... tapi laki aku sukakan peserta tempat Ketiga iaitu Zaid sedap sungguh Zaid baca azan adoilaaa sejuk perut ibu ibu yang mengandungkan anak anak rancangan adik adik ku ini...

Nota kaki: Sue marah sebab masa dia kata nak masuk rancangan ni aku make donno jek (dia dok mengatuih kata kalau tak adik menang dapat 10k boleh bagi mama opppppppppppppsss...) hik hik hik .. 

Congrates again to Munir and Fasiha... moga maju jaya sampai bila bila haaaaaaaaaa Adik Sue kena jadikan kawan kawan adik tu contoh ...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP