CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 March, 2011

Cousin fadz tunang...

Salam korang... lama giler aku tak update.... aku sgt bz tak cukup tangan okeh hari hari kes masuk sampai aku tak menang kaki tangan...by the time meja aku nak clear 2-3 file tetiba masuk lagi 10 file...boleh ke aku pemsam secara berhemah? nooooooooooooo hik... anyway sabtu lepas (DAH 2X SABTU)  anak maklang fadz yang bongsu adik asma bertunang huhuhuhu so since anak dia yang bongsu kan maklang fadz secara specificnya request en fadz supaya tolong cat rumah dia.... syarat dia mmg en fadz sangat suka. KEBEBASAN BERKARYA tanpa ada guideline...yup eventhough my hubby sometimes tackle big project but i know deep down in his heart dia sgt suka personalised id projects meaning... dalam dunia ni ada satu jek design centu huhuhuhu so ni gambar kat main hall so kira mcm feature wall dia laaaa
 ramai org tanya yg kiri kanan tu kayu ke plaster siling ke oh tidak sumenya cat saja ye pehtu yang inbetween tu tiles ke? tak my hubby guna teknik sponging di area tu...
ni dinding biasa ada lining halus halus...

suasana malam - siang dia tunang malam pula buat tahlil so sehari suntuk di rumah maklang huhuhuhu (eh tipu aku balik mandi, solat, tido dan pergi balik lepas maghrib) hehehehehehehhe...

so congrates adik ...semoga panjang umur, murah rezeki dan bahagia hingga akhir hayat...INSYA'ALLAH

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP