CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 March, 2011

Semasa HUJAN perut berbunyi dan kami makan....

Salam....korang... sekarang ni musim hujan semula kan? aku bukan tak suka hujan...tapi... aku suka kalau time aku cuti dan lepak dirumah (boleh membutas gitus) tapi kena juga pergi keje balik keje... kalau pergi keje hujan leceh sikit sebab aku naik scooter... sayang keta keta keta  tapi tulah... bila hujan ni kan...perut asiklah nyanyi lagu keroncong... dongdang sayang even dangdut kekadang tu... mencik... dahlah laki aku tu jenis yang kuat munching...soklan fav dia kalau dah pukul 11 ke atas....WHAT'S TO MUNCH? sakit tak ati dengar? org time ni dah ready nak tido ke hapa ke... dia sibuk ngan mcm mcm fav tv series dia... time ni anak anak pun dah hanyut di buai mimpi dah sampai bulan bintang agaknya...huuuuuuuuuuu
hero hindustan yang kuat melantak!!!!
 koay tiaw sempoi tengoklah tahu goreng tu sepatutnya aku potong halus ke nipis ke mana sedap kan? kena setogok besar centu baru sedap wooooo



 tau tak apa ni? belah nothern ni wah kemain!!! ianya di kenali sebagai PEKNGA or kata org ditempat lain lempeng kelapa kot hik.... sedap makan ngan macam macam cuma malam tu ianya dimakan bersama sambal ayam yang dimasak oleh CHEF faiz hik.... congrates my son u dah pandai masak sambal mcm mama... am proud

 ni cucur togey,bawang dan kucai..hik udang hilang daaaaaaaaa laki aku tak kisah kalau cucur dia mmg suka
as usual kalau EN fadz ada haruslah ch ni jek yg ditengoknya.... ch734

UMI.... how r u disana disana disana? huuuuuuuuuuuuuu selamat membanting tenaga dan memerah otak hopefully i can go and visit u and ur sweet famili sometimes insya'allah...tengah kumpul duit ni huhuhuhu good luck my pren....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP