CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 April, 2011

Hari ini dalam sejarah!!!!

Salam korang... pasal pa plak hari ni dalam sejarah? sebab selama aku jadi minah rempit aka minah scoot WALAU kadang kadang laki aku kata makcik scoot tapi aku selalu bawa motor berhati hati... tak pernah laa aku jatuh ke hapa... kalau ada kerosakan di scoot kesayanganku itu cumalah dari en FADZ or his son en FAIZ sajork...mencik... sebab kalau ko congak kira adalah sangat tak patut aku nak accident pun sebab masa yang di ambil oleh aku untuk naik scoot ke tempat keje adalah 2 minit saja...sumpah tak tipu sebab aku pernah letak timer and betul betul exactly 120seconds aku dah sampai ofis...SO tak possible laa kan? tapi ia terjadi.... sebab aku cuai ... aku terleka tengok lori trailer panjang tu nak masuk simpang yang aku keluar tu aku tak prasan time aku brake tu ada air dan pasir...maka aku jatuh betul betul depan staff aku ..sib baik dia jauh sikit kalau dekat tak tau laaaaa.... walau aku jatuh tak melibatkan sesiapa tapi sekarang dengar khabar angin di tempat keje yang kemalangan aku disebabkan oleh aku terlanggar kura kura..adakah patut? bila aku tanya staff aku yg tolong aku angkat scoot tu dia ke yg cite? menurut kata dia bahawa hari tu dia ada inform yang aku accident pada org di ofis dan katanya macam mana kakak boleh jatuh sedangkan kakak bawa scoot mcm kura kura...so dari aku bawa scoot mcm kura kura sudah tukar jadi aku langgar kura kura...sungguh tak patut kan? alhamdullilah aku cuma luka sana sikit sini sikit dan sakit dada sebab terhempas kat meter depan tu so after accident tu aku rasa susah nak nafas ..dah gi cek up kat klinik kata depa takde apa (en fadz pun kata dah 30 x dia jatuh motor itu adalah kesan biasa dan akan last about a week after) tapi method en fadz menangani luka sebab accident ni sangat extreme ... masa aku tunjuk luka dan calar balar kat kaki dan tangan aku dia cepat cepat ambik minyak wangi dia dan sembur... aku rasa nak tendang jek dia masa tu sebab PEDIH giler giler sakitnya... nak nangis pun ada tapi lepas tu aku tau sebab apa dia buat centu... luka terus kering dan elok sendiri heeeeeeeeeeeee.. kata jatuh 30x haruslah dia tahu kan? tapi kalau asik luka then sembur perfume larat ke? ahaks... anyway ni laa sedikit gambar scooter kesayangan aku yg dah calar balar sana sini...pecah lampu lagi ... brake patah lagi ... heeeee sib baik aku keje workshop kan? ada hikmah dia tu...

huuuuuuuuuu sian dia... bila laaa agaknya tuan dia nak upgrade ke keta eh? kata nak beli cash ahahahahahhaha ... (prasan...) hurmmm harap harap keta aku cepat laaa siap... lama tak pi jalan jalan cari pasai... i especially missed my date outing with my beloved en fadz...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP