CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 May, 2011

Collagen, kenduri dan RIYANG DOT DOT DOT

Salam korang...apa kabar? Semoga semua sihat sentiasa INSYA'ALLAH.... So cite ikut turutan dan bergambar laa as usual eh? senang kan? hikkkkkk

Collagen
Aku mmg suka minum kolagen drink dari siam ni...bukan saja sedap malah berkesan i loike very much so since my hubby selalu ke siam maka dia akan stock up laa air ni untuk aku everytime dia ke sana... baik laki aku huhuhuhu...


DAN sebab sebenar aku mula beli air ni ialah kerana BOTOL dia cantik wooo murah plak tu hehehehheehe

KENDURI

Hari jumaat MAKNDAK FADZ (tinggal di PAJAK SONG) panggil makan kenduri..katanya tahlil untuk arwah ...sabtu kan aku keje so byrite aku kena masuk petang tapi aku minta ngan asst aku tukar ke pagi (maknanya d next 2 weeks aku kena masuk petang damnnnnnnnnnn...) takpelah aku balik pukul 2.00 so by the time kita org sampai kita org adalah org yg paling LAST sekali sebab sume org datang makan pukul 12.00 kah kah kah as usual laaa EN FADZ kalau jumpa sedara dia tak ingat nak balik....
  

haaaaaaaaa lauk kenduri adalah yang terbaik dari ladang hehehehehehe ... bila dah jumpa sedara tu ada plak yg merungut lama tak pi rumah dia laa mendelah kan maka dari ingat nak pi tengok bebi dak ZURA terus cancel sebab nak pi rumah toktihlaaaa rumah tokngahlah mcm mcm hada.... sekian... letih berjalan ... dan makan hik

RIYANG DOT
Korang pernah jumpa ke buah ni? aku tak taulah belah negeri lain dia sebut buah apa tapi aku yang agak jakun sikit ni tak pernah jumpa buah ni hehehehehehe (kesian kan?) 

haaaaaaaa memula tengok aku ingat anggur pehtu bila makan rasa dia mcm masam masam kelat sikit kata EN FADZ (pakar petua mcm mcm - konon) kalau rajin amalkan makan buah ni boleh elakkan penyakit kencing manis hehhehehehe tapi aku tak berapa lalu nak makan sebab aku kalau buah masam masam ni aku alergik sikit mula rasa sakit kepala dan ngilu satu badan kalau makan huuuuuuuuuuuuuuuu...



0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP