CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 May, 2011

Me n eddie SB

Salam korang.... sihat ke? hopefully semua sihat walafiat.... aku dan famili okeh cuma rindu kat Cik Sue sebab dari semalam dia ikut bestie dia (Syaeza and famili) pi jalan jalan ke kl dan melaka for one whole week!!!! byrite takmo bagi pegi tapi papa dia kesian plak bila dengar dia meraung raung sebab nak pi hehehehehe.... okeh...

me n eddie sb are the bestest of fren... ni masa aku memula keje kat H laaa dulu dulu.... kamceng giler giler dari sebelum aku kenal En FAdz sampailah kami dah kawin dan beranak pinak eddie has been my BFF laaa kiranya.... dan both our spouses either En Fadz or Puan Ina (samalah plak nama kan?) faham that between us dah mcm adik bradik.... gitulah kaedahnya... then bila eddie update kat fb that he was worried sick about his mom having an operation i smsed him giving him courage and word of wisdom bila suddenly dari susah ati jadi gila b.....i dua org sebab kami duaorang mmg havoc kaki kecoh kan dan yg paling aku gelak bila si eddie kata esok kalau dia mati org akan tertanya tanya kena muka dia berkerut mcm jijik lepas tu satu tangan dia tadah mcm menerima sesuatu.... kes dia ....

jeng jeng jeng.... dulu dulu .....reverse osmosis about the year 1990 's gitu hehehehehe aku tengah mengunyah chewing gum.... pehtu aku nampak eddie lalu timbul satu idea jahat lagi bernas dari aku... aku pun lambai kat eddie sambil kata ''' HEY U I'VE GOT SOMETHING FOR U" maka terkinja kinja laa mamat sorang tu berlari datang kat aku ... so aku kata 'kalau ko nak kena tutup mata dulu dan hulurkan tangan!!!' dengan excitednya dia tutup mata dan hulurkan tangan... aku pun... luahkan chewing gum yg aku kunyah tu dan letak atas tapak tangan dia... sambil jerits kuat kuat " SURPRISE!!!" dia buka mata dan jerits sekuat hati mcm histeria sambil menyumpah aku... katanya dia belum ampunkan aku lagi on this incident that's why dia mati sok muka dan tangan dia jadi mcm di atas itu...sekian... tak baik tau eddie ko kena ampunkan juga ... nanti aku belanja laksa di starhill walk tu eh eh eh yg bawah tangga tu.... ko nak 5 mangkuk pun aku belanja hehehehehehehe

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP