CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 May, 2011

Toner, kfc and fashlah....

Huh...hari ni sumpah aku rajin nak update blog bukan hapa aku takde keje ari ni ...keje sume dah update dan as usual aku duduk di depan pc sambil pegang fail lama yang takde benda sebenarnya... hahahahaha cover siol sebab bos aku letak cctv tu dalam opis nak tengok aku dari rumah dia kot... tengah korek hidung kah aku? salah guna harta syarikat kah aku? lantok laaaaa jgn ko potong gaji aku sudah........ kan? okeh.. cite ikut tajuk...

TONER....
ari tu toner FACESHOP aku dah habis daaaaaaaa... lama gak aku guna kan? aku beli masa toner face shop last year bulan 12 ni ujung bulan 4 baru habis isk okehlah kan beli? walau dia mahal sikit kan... so hari tu masa my mom datang on friday si TINI my sis sibuk nak pi beli gift utk kenduri kawin yg akan attend on sat tu... so pergilah CS di SP hehehehhehe... sedang dia sibuk memilih GIFTS aku pun cao pi WATSON nak cari toner baru.... sekali aku nampak toner by SOPHIE MONK isk...setau aku dia ni model and actress kan? sebab aku beli toner dia ...packaging dia cantik....
harga dia not badlah around rm40.00 tak silap aku lepas tu aku terus amek kad watson jadi member and dapat voucher mcm mcm discount ...suka suka suka...just pay rm12.00 jek seumur hidup then everytime u buy from watsons just bagi kad tu together gether utk collect points hehehehehehhehe...eh review tentang toner ni... bau dia mcm gula gula tapi guna sgt best sebab muka aku ni suka laa nak berminyak sikit tapi bila guna toner ni terus matte tak shiny dah muka aku ...suka suka suka...


KFC
Lepas habis shopping tu... si TINI tanya lapar tak? since kami pergi berempat girls jek so sarah n sue kata iyolahhhhhhhh lapar laa cik tini...so cik tini belanja makan kfc ngeh ngeh ngeh
as usual aku cuma suka makan yang original sajork.... masa tengah makan kfc ni kan aku dengar sorang budak umur 4 tahun...pandai dia mengeja... bodoh tul parents dia...sebab apa aku kata cenggitu? sebab byk byk benda u can teach ur children dia pi ajar anak dia eja VAVI? menjerit at the top of his lungs plak tu and the parents just gelak jek dengar? aku tengok sambil bulat mata dan geleng kepala lantas berkata...esok bila anak ko besar perangai cam yang di eja tu ko nak salah sapa? BODOH...

FASHLAH...

MASA 30 hb hari tu birthday si fashlah anak tini...genaplah usianya 6 tahun oh dah rezeki dia plak nak celebrate dekat rumah aku kan? sronok gak gather gather camni.... HOPEFULLY in the future depa datang lagi ..starting to miss my mom a lot...


0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP