CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

30 June, 2011

Cite cite terperuk sepanjang seminggu


Assalamualaikum.... harapan semoga korang sentiasa berada di dalam LINDUNGANNYA dan dirahmati selalu ...amin.... ni cite sepanjang minggu ...sila layan cite bergambar yeeeee....
ikan tenggiri masak lemak cili api nye pun adoi ai (ala ala johan dalam ML hehehehe)
walau rupa kureng menyerlah tapi rasanya adalah tersangat sedap - sotong goreng salut tepung....
 sapa pernah tengok daun ni angkat tangan? aku tak tau tempat lain tapi belah kedah ni depa panggil daun lemuni
 haaaaaaaaa bawah dia ada warna purple sikit kalau daun dia muda
 cara buat daun lemuni di blend bersama bawang besar/putih, halia sikit dan kelapa parut
 tapis dan terus perah masuk dalam beras yang telah di basuh ...kaedah masak sama macam nasi lemak letak garam dan daun pandan
tadaaaaaaaaaaaaaaa sambal mcm nasi lemak cuma sambal dia letak kentang yang telah digoreng then letak telur rebus since aku tak suka telur rebus aku makan sambal jek hehehehehe sedap ohhhh

Seterusnya.....sabtu lepas ke penang sebab cousin EF anak maktam bertunang so suppose to be this weekend sat mmg aku cuti sebab dah arrange with my assistant suruh dia cover unfortunately dia jatuh motosikal pada hari rabu last week n patah pergelangan tangan kiri...(sampai sekarang pun masih di hospital katanya esok baru nak operate letak plate besi huhuhuhu...so am assistant less...tolong...) moving on so sat tu as usual big boss mmg datang lambat so aku kena cover sekejap incase customer datang ... aku warning boss aku latest by 11.00 mesti sampai sebab have to be on my way to penang to attend the kenduri... byrite dah arrange nak pi tido the day before sebab pagi dia buat tahlil arwah dan petang kenduri tunang so one whole day occasion but no choice kan.... yg sengal my boss datang pukul 11.30 (time ni muncung aku dah mcm rupa muncung itik okay.... bengang jek... dahlah membebel si EF kata mcm mcm hadoi mak ai)... nak wat camna ... so on with the journey....
 hari ni jugaklah kereta aku nak buat pasai...nasib baik laa workshop tempat aku repair keta tu bagi pinjam keta dia huhuhuhuhu haaaaaaaaaa tengok gambar jambatan ni kan sure kawan baik aku UMI rindu kan nak naik jambatan? hehehehehehehehehehe
 cap ibu dan anak yang prasan hehehehehehehehe
 belek apa tu? tersandar kekenyangan hehehehehehe
 cousin EF bersama anak dan anak cousin yang lain
 orang sekarang bertunang dah mcm nak kawin kaedahnya meriah siot..... siap pelamin bagai
SYUHADA ni cousin EF anak maktam ... alhamdullilah dah bertunang dah... kata tunang pukul 2.00 tunggu punya tunggu sampai kul 4.00 tak sampai sampai tunangnya pun ... aku n family kena gerak awal sebab kan pinjam keta orang so on the way keluar tu selisih laa ngan family tunang dia baru sampai...huh...duduk satu island pun boleh lambat 2 jam kah? yennadey...... podah... belum kawin lagi sudah tunjuk attitude tak baik... bila kol jek jawab on d way tapi tak sampai sampai HAPADA.... habis sume orang balik tak larat nak tunggu... dahlah pagi tahlil then nak menunggu dia sampai sehari suntuk plak nak tunggu korang kan? chissssss

sekian repot dari wartawan tak berbayo....kira free punya...
 

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP