CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 July, 2011

Along yan and durian.... catchy eh?


Assalamualaikum..... alkisahnya ALONG YAN (AY) ni cousin aku belah my dad. Dia anak Arwah Paklong aku ... tinggal di area SP dia ada dusun durian so tetiba kol up tanya ko ada mana? aku jawab ada kat rumah ni ha tengah berkemban (joking jer... aku ngan cousin mmg sume gila babssss punya perangai) keh keh dia gelak dia kata ko pakai baju sebab along nak pi hantaq durian kat hang.... waaaaaaaa sukernya.... aku kata along mai nanti kita tukar suka sama suka ngan rambutan okeh? okeh.... korang tengoklah durian dia hantar bukan aje sedap tapi KIUT DI DUNIA aku rasa.... TAK PERCAYA? sila tengok gambar dia
 pernah tengok durian bentuk LOVE?
 sila abaikan baju hitam tu....
haaaaaaaaaaaaaa byrite along datang kena warning ngan hubby dia ABG MI (baju kuning itu) sebab katanya kalau aku dan along jumpa takleh berenti borak so dia kata kita pi 2 jam SAHAJA tapi malangnya aku rasa lebih lagi sampai dah duduk dalam keta pun borak tak abis lagi wakakakakkaka sorry abang mi ...

sekian repot dari wartawan tak berbayo....


0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP