CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 July, 2011

Arrrrrrrrrrggghhhh penat!!!


Assalamualaikum,

penatnya kehidupan ku seminggu dua ni.... mana ngan takde assistant (patah tangannya pun adoi ai) then scooter rosak (hrrrmmm kata EF nampak kurus sikit - sikit aje tang gigi chait!!!) then lagi sekali itu keta rosak lagi wooooooooooooooooooooo..... (mcm nak minta tukar baru jek kaedahnya....) macam mana pun apa nak di kata cuma ALHAMDULLILAH sebab mungkin ALLAH nak ingatkan aku supaya bersyukur dengan apa yang aku ada... kan? hihihihihi... jom layan cite bergambar.... sepanjang 2 minggu yang lepas... as usual... cuma lepak di rumah tak pi mana mana
 mungkin dia ingat dia syomel kot wat muka centu...hik
 si best friend dik sue ... syaeza mmg lepak rumah aku selalu
 budak ni kalau part posing bagi kat dia
arrrrrrrrrrr rambutan lekang nyog sudah masak daaaaaaaaaaaaaaa....
 hari koko kena pakai baju yang berkaitan dengan koko laaaa... (ko kurikulum hik)
 lama giler tak pi berjalan so bawa bebudak pi naik bas...(sori aku jakun sikit lama tak naik bas so agak terpegun tengok tiket bas rupa camni)
 yeahhhhhhhh peace...
 shot biasa muka prasan best!!!
 ni pun prasan best gak hehehehehehehe
di akhiri dengan cik sue merungut ayam happy meal dia kecik dari kakak punya hot n spicy so dia kata (nak sedapkan hati dia sendiri aku rasa)..." KESIAN kat hang kakak mesti ayam hang besar sebab ayam warga emas!!!" boleh? ....

Repot cite merapu dari wartawan tak berbayar


0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP