CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 July, 2011

Bila EF pegi shopping


Okeh bila EF pi oversea (ke siam) untuk beli barangan keje dia ... selalunya dia akan bawa customer dia untuk pegi pilih sendiri barang apa yang diaorang berkenan ...reason dia suka pi oversea is because ... barang di sana sangat murah....(contoh bathtub di sini around 700++ di sana cuma 300++ hik)... dan most of depa punya barang adalah barang yang TERLATEST (dahlah latest murah plak tu) so that's why laaa my hubby akan suggest kat customer dia suruh beli barang di belah sana... sambil sambil tu dia akan tanya bini dia (aku daaaaaaaa...) ada apa apa tak nak beli (soklan paling aku suka didunia...) EF sgt pandai beli barang ... aku cuma pesan 3 barang jek ngan dia
1. eyeshadow
2. pencuci wanita
3. bb cream

tapi i failed to notice that he took notes of what i've been babbling about around the house ...like how i love to use the DOVE'S shampoo and that it's nearly finish... or how i'd love to get my hand on the purple color LISTERINE or how i wish i could buy my most favorite facial wash SMOOTH E because it kept my face smooth and flawless... and how i wish i could buy the DHC lipgloss because i really love them yadda yadda yadda and babble babble some more hehehehehehehehehe so jom tengok apa dia bawa balik untuk aku.....
 benda yang aku list sume ada termasuk benda yang aku dok babble babble tu pun hada.... ni yang sayang terlebih ni...
 tadaaaaaaaaaaa pandai kan beli eyeshadow pun pandai ko.... gua respect sama lu laa EF
 see? siap beli lipgloss tapi katanya dia search hi n low for the DHC lipgloss takde ...out of stock aiyak... so dia beli jenis lain plak okeh gak lipstick dia and i sorta like the color hehehehehehe pandai dia beli
okeh aku merungut asik pakai bb cream mistine jek...teringin nak try yang lain so dia beli yang etude punya untuk aku .... love sangat dia punya bb cream... kaler dia mcm shockingly bright but bila sapu terus masuk jek ngan kaler kulit aku.... THANKS SAYANG me love u very mucho....u mmg terpandai di dunia....

sekian cerita merapu dari wartawan tak berbayar...(dibayar oleh EF jek kot hik)

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP