CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 July, 2011

Shopping di alinac lagi....


Buat kesekelian kalinya aku shopping di ALINAC SHOPPE lagi hehehehhehehee hari tu ada promo lens (as usual aku mana boleh tengok promo promo pasal lens ni) then aku mmg nak beli VCO tu ... sebab aku baca banyak khasiat dia....so setelah EF kata yes u can buy those thingies aku pun set laaa ngan tokey kedai ni ... memula ingat nak collect by hand but unfortunately barang ni sume takde kat dia katanya so suruh dia pos jeklah (janji dapat kan....hehehehehehe)
 mcm biasa dapat free gift dan dah pun jadi member lalalalallalla next time shopping ada special discount lagi... service memuaskan hati sebab cepat dan pantas.... me likey...

biasalah muka model tak berbayar hehehehehehehehe suka lenses kaler ijau dari range I-FAIRY HANABI ni lens dia besar betul.... mungkin next time beli kaler lain pulak ... itu pun kalau EF kata okeh...hik....

Sekian repot tak dari wartawan tak berbayar...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP